Verschilt, heb je de gingerverdoving gekregen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer is zo'n verdoving uitgewerkt joh
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er nu net 2 in de AF liggen
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal zo even langs de Smullers lopen en een kiekje voor je maken.
...god-ver-dommequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zulke repen werken daar ook goed voor ja.Wel jammer dat ze bijna altijd wel iets hebben wat ik niet mag.
Geniet ervan zolang het duurt!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer is zo'n verdoving uitgewerkt joh
Je bent een kneusje of je bent het niet.quote:
Lol, dat doet me denken aan een instareel die ik zag. Wacht, ik stuur 'm even door.quote:
Oh, zo lang. Nou oke, even verwachting bijstellenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Einde van de middag? Duurt wel even
Ehhh, weet ik niet?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt, heb je de gingerverdoving gekregen?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het duurt!
je lichaam is semi-kneusquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent een kneusje of je bent het niet.
Ik kom alleen niet echt langs de Smullers. Dus dan moet ik doen alsof ik een foto maak en dan kan jij doen alsof je de kroket eetquote:
Kreeg je ook alle maten aangeraden of viel het bij jou mee?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij moest ik ook interprox hebben.
Ik moest de rode gebruiken. Maar kon ze niet bij kruidvat vinden dus toen ben ik het weer vergeten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kreeg je ook alle maten aangeraden of viel het bij jou mee?
Roodharigen hebben blijkbaar een of andere afwijking waardoor ze meer/andere verdoving nodig hebben voor hetzelfde effect. Vriendin van me krijgt standaard de vraag of ze van nature ginger is, want dan passen ze de verdoving aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, zo lang. Nou oke, even verwachting bijstellen
[..]
Ehhh, weet ik niet?![]()
het is wel de eerste keer dat de verdoving aan de voorkant zit, denk dat dat ook scheelt? Mn hele lip is nu verdoofd. Vorige keren was altijd achterste kies want kan ik niet goed bij met poetsen, dit is het eerste gaatje waarvan ik dacht 'had niet gehoeven. Ragen!!!!
heyyy, team rood!!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest de rode gebruiken. Maar kon ze niet bij kruidvat vinden dus toen ben ik het weer vergeten.
Ja precies zoquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, dat doet me denken aan een instareel die ik zag. Wacht, ik stuur 'm even door.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet echt langs de Smullers. Dus dan moet ik doen alsof ik een foto maak en dan kan jij doen alsof je de kroket eet
Hier, twee echte kroketten. Uit de airfryer, dat welquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet echt langs de Smullers. Dus dan moet ik doen alsof ik een foto maak en dan kan jij doen alsof je de kroket eet
Wat erbij?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier, twee echte kroketten. Uit de airfryer, dat wel![]()
[ afbeelding ]
Ohhhhh, wacht zo bedoel jequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roodharigen hebben blijkbaar een of andere afwijking waardoor ze meer/andere verdoving nodig hebben voor hetzelfde effect. Vriendin van me krijgt standaard de vraag of ze van nature ginger is, want dan passen ze de verdoving aan.
Maar voorin de mond is wel extra matig, heb ik ook wel eens gehad, m'n hele neus was verdoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |