Ik zou hem nog geen succes noemen maar ook niet dat hij gefaald heeft. De rommel die hij moet opruimen doet hij vooralsnog prima. Het is aan Beuker / De Lang om nieuwe spelers te vindenquote:
die sociopaat moet hier gewoon geen tpoics openenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lekker laten staan, staat die over een paar dagen mooi voor lul.
Waarom wil je naast een TBS kliniek wonenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:35 schreef raptorix het volgende:
Je zult Klaas maar als buurman hebben, de hele tijd moeten horen, dat hij leiding geeft over 60 man, en er dan achter komt dat hij s'ochtends de harken uit deelt op de dagbesteding.
Echt bloedirritant dat die hier nog vrij rond looptquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:35 schreef raptorix het volgende:
Je zult Klaas maar als buurman hebben, de hele tijd moeten horen, dat hij leiding geeft over 60 man, en er dan achter komt dat hij s'ochtends de harken uit deelt op de dagbesteding.
Het beleid...quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Echt bloedirritant dat die hier nog vrij rond loopt
Is dat al rond?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:39 schreef Black-Death het volgende:
Akpom op huurbasis naar Birmingham. Wordt definitief als ze promoveren. Hup Birmingham.
Ja. Hij is onderweg naar Engeland voor de afronding. VI.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Is dat al rond?
Hij is echt geen Ajax spits maar wel een hele toffe vent. Nooit geklaagd, door de hele voorhoede misbruikt. Altijd vriendelijk. Geen mokerdomme interviews.
En nu proberen we hem ook nog te verbannen naar Birmingham, dat wens je niemand toe.
Thanks, had ik nog niet voorbij zien komen!quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja. Hij is onderweg naar Engeland voor de afronding. VI.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Modjes mogen weleens uit hun bed komen.
Maar goed. Ben benieuwd naar vandaag. En wat de opstelling gaat zijn.
Wel logisch denk. Klaassen ga je vervangen door glouch in ieder geval, als sutalo fot is komt die er in. Berghuis prima voorbereiding totnutoe maar ik hoop dat godts en moro uiteindelijk beide basis komen te spelenquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze 11 starten we vandaag.
Toch doet een basis met Klaassen, Berghuis en Weghorst armoedig aan. Regeer op rb, tja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wel logisch denk. Klaassen ga je vervangen door glouch in ieder geval, als sutalo fot is komt die er in. Berghuis prima voorbereiding totnutoe maar ik hoop dat godts en moro uiteindelijk beide basis komen te spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |