abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218403111
Reizen is tof.
Iedereen weet de bekende plekken te vinden.

Ik wil eens kijken of dit topic een succes kan worden. Juist een 'gids' voor de bijzondere en vuige kroegen; danwel plekken waar je ooit eens bent geweest, maar die je eigenlijk niet kan aanbevelen aan 'het normale volk'. Maar wel aan patiënten.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_218403276

Besenkammer-Bar in Berlijn
Rathausstraße 1
Berlin, Germany 10178

Onder het viaduct van de S-Bahn.
Schijnbaar 24 uur per dag geopend.

Wanneer en hoe?:
Eind september 2024. Met een maat op de bonnefooi naar Berlijn. 's Ochtends om 6 uur in de auto vanuit Gelderland, om maat van me op te pikken rondom Zwolle. Rond 9 uur aan de grens, 18 uur in Berlijn.
Niets geregeld, via een vage link, paar telefoontjes van maat hadden we ergens een container motel geregeld in Oost Berlijn.
Na een snelle douche, richting lokaal station, paar biertjes mee in de S-bahn, kwamen we uit op Alexanderplatz. Voor ons beiden de eerste keer Berlijn.
Er was een soort van Kermis/evenement op Alexanderplatz en we zaten op van die lange biertafels en toeristen kwamen er bij, hartstikke gezellig, en ineens was het 1 uur, en werden we weggestuurd omdat die lui naar huis gingen.

Onder het spoor gelopen om ergens een taxi te zoeken naar de volgende plek, maar geen taxi gezien omdat er overal junks lagen.
We zijn dus maar de Besenkammer-Bar binnen gelopen.
Asbakken nog op tafel. Een barvrouw van 1m40 en ik schat zo'n 61 jaar oud, maar een bek en autoriteit als Stalin.
Gay vriendelijk en diverse publiek. Ik ben hetero en naar mijn weten straal ik dat ook uit, maar ik werd door 2 gasten benaderd. Nadat ik beide heb bedankt dat ik in de smaak viel maar ze teleur heb moeten stellen omdat ik hetero was, nog een tijd met ze aan tafel gezeten en bier gedronken.

Hele vreemde avond, en voor ik het wist was het 9 uur 's ochtends. :')_!

Geweldige tent. De hele kroeg is kleiner dan de bagane grond van het gemiddelde rijtjeshuis in Nederland. De gang van de kroeg naar de WC is een avontuur op zich.

Binnen kon je alleen contant betalen. En toen we door ons cash heen waren ging die maat van me pinnen, en toen hij de weg overstak; stond er een junk die zijn broek naar beneden trok om zijn piemel te laten zien, uit het niets :')_!

10/10 . Mooie tent, paupers overal, maar me geen seconde onveilig gevoeld.
pi_218403577
Ik zal dit bericht later aanpassen.

Ik ben aan het graven in een oud email adres, en via via nog wat feiten op een rij te krijgen.
Het gaat in ieder geval om een hele vage kroeg in Riga Letland, en dat bezoek was in 2010 of 2011. Hele bijzonder avond gehad....
  Moderator donderdag 7 augustus 2025 @ 10:51:02 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_218441101
Goed topic. Ik kom alleen zelden in vuige kroegen. Wel in een ver ver verleden, maar die kroegen bestaan niet meer.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')