SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En waarom blijft RTL Nieuws achtelijke pushmeldingen sturen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb alleen 'nieuws' aangevinkt voor pushmeldingen bij de RTL Nieuws-app, nu krijg ik 'Blinde Truus helpt statushouders'
Lekker boeiend, Truus.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tsja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:05 schreef MooieTop6 het volgende:
En waarom blijft RTL Nieuws achtelijke pushmeldingen sturen?
NOS kan er ook wat van - een pushmelding dat de werkeloosheid 1% is gestegen, nou daaaag.How can I make this topic about me?![]()
En voor de rest ben ik gewoon een heel lief persoonquote:
Te lief soms
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als je vroeger pushmeldingen kreeg dan wist je zeker dat er minimaal een oorlog ofzo begonnen wasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja inderdaad, maar nu al eentje als het mistig is in Zeeland.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Als je vroeger pushmeldingen kreeg dan wist je zeker dat er minimaal een oorlog ofzo begonnen wasHow can I make this topic about me?![]()
BREAKING NEWS: man rijdt door roodquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar nu al eentje als het mistig is in Zeeland.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sowieso is er notification overkill. Elke app heeft wel notificaties over de meest onzinnige dingen.How can I make this topic about me?![]()
Dat denk ik idd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Digitaal horloge, op een verkeerd knopje gedrukt?![]()
Ik weiger dat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Sowieso is er notification overkill. Elke app heeft wel notificaties over de meest onzinnige dingen.![]()
In DTS ben je al snel weer bij de tijd. Het is alweer bijna kwart over.quote:How can I make this topic about me?![]()
Hoop dan in de sportschool te zijnquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In DTS ben je al snel weer bij de tijd. Het is alweer bijna kwart over.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is je niet gelukt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoop dan in de sportschool te zijnHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: