Ik vind flinke melktieten die melk spuiten zeker niet minder geil.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:00 schreef Metalfrost het volgende:
Op het moment dat er inderdaad borstvoeding wordt gegeven, is de aanzet tot voortplanting al gedaan, en dus is het minder aantrekkelijk voor de man en dus ook minder 'geil'.
Smaakt nog best lekker ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind flinke melktieten die melk spuiten zeker niet minder geil.
Ik ging uit van TS' veronderstelling, en daardoor het antwoord op een mening.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind flinke melktieten die melk spuiten zeker niet minder geil.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:00 schreef Metalfrost het volgende:
De hele redevoering achter de gedachtegang van een man waarom de borsten van een vrouw aantrekkelijk zijn, is evolutionair genesteld in het feit dat zij borstvoeding kan geven. Dat is de énige reden. Het idee dat je wilt ontkennen dat de borstvoeding onaantrekkelijk is, is hoe deze evolutionaire voorwaarde in je brein is vastgelegd - zodat je de daad tot voortplanting van de soort kunt voltrekken. Op het moment dat er inderdaad borstvoeding wordt gegeven, is de aanzet tot voortplanting al gedaan, en dus is het minder aantrekkelijk voor de man en dus ook minder 'geil'.
Een populaire hypothese is toch dat een groot paar tieten de kont dient te emuleren sinds we rechtop lopen gezien de voorkant daardoor meer aantrekkingskracht behoeft?quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:07 schreef Ridocar het volgende:
Dat is evolutionair bepaald. Het is net als de meeste uiterlijke kenmerken die bepalend zijn voor gezond en sterk nageslacht, en dat komt nog van de tijd dat we in berenvellen liepen.
Vrouwen vallen op lange, gespierde en zelfverzekerde mannen (daar krijg je lange, gespierde en zelfverzekerde kinderen van) en mannen vallen op brede heupen (want dat baart makkelijker) en tieten (kinderen die borstvoeding krijgen overleven ook beter).
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 3 augustus 2025 08:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Een populaire hypothese is toch dat een groot paar tieten de kont dient te emuleren sinds we rechtop lopen gezien de voorkant daardoor meer aantrekkingskracht behoeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Borsten zijn niet aantrekkelijk.
Bah.
Klopt, anders moet ze in de kroeg met haar kont naar je toe gaan staan terwijl ze met je aanpapt en dat wordt raar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Een populaire hypothese is toch dat een groot paar tieten de kont dient te emuleren sinds we rechtop lopen gezien de voorkant daardoor meer aantrekkingskracht behoeft?
Volgens die logica zouden borsten dan aantrekkelijker moeten worden des te groter ze zijn, maar dat gaat natuurlijk ook niet helemaal op.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:07 schreef Ridocar het volgende:
Dat is evolutionair bepaald. Het is net als de meeste uiterlijke kenmerken die bepalend zijn voor gezond en sterk nageslacht, en dat komt nog van de tijd dat we in berenvellen liepen.
Vrouwen vallen op lange, gespierde en zelfverzekerde mannen (daar krijg je lange, gespierde en zelfverzekerde kinderen van) en mannen vallen op brede heupen (want dat baart makkelijker) en tieten (kinderen die borstvoeding krijgen overleven ook beter).
Ligt eraan, alles natuurlijk in verhouding. Disclaimer: het lijkt veel op vleeskeuring, dus als je je daardoor getriggerd voelt, jammer dan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgens die logica zouden borsten dan aantrekkelijker moeten worden des te groter ze zijn, maar dat gaat natuurlijk ook niet helemaal op.
kleine suggestie, schrijf het zo:quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:25 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Gezien de onderwerpen die TS aansnijdt, wil ik een nick-change voorstellen:
Masberum wordt Masturberum
In een thermen / spa waar iedereen naakt loopt, is het ook zelden echt geil. Als je zoveel borsten ziet, treedt er gewenning op. Daarnaast zien veel borsten er gewoon beter uit in kledij. Alleen die kleine 1% met echt geweldig goede borsten blijven interessant in zo'n setting. Zelfde geldt voor billen en vagina's eigenlijk. Bedekt, net niet zichtbaar zijn, creëert spanning. Als met zoveel dingen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:43 schreef Ciclon het volgende:
Bij geïsoleerde indianenstammen hangen de tieten vrij, heb niet het idee dat de mannen daar tieten iets zien als "geil". Dus ik denk dat het inderdaad is aangeleerd, het is verworven als een soort verboden fruit en dat maakt mensen geil
Ik weet zeker...quote:Op zondag 3 augustus 2025 01:51 schreef Masberum het volgende:
Bedoel een vagina stimuleert nog wat sensoren in de penis.. maar borsten doen eigenlijk niks, ze zijn gewoon aanwezig. Misschien het idee dat ze je kinderen melk kunnen geven? Maar dat is niet een geile gedachte.. Waarom vinden we borsten aantrekkelijk?
Dit impliceert dat iets pas seksueel aantrekkelijk of ‘nuttig’ is als het direct lichamelijke stimulatie geeft aan de man. Het is een vrij instrumentele kijk op seksualiteit(seks wordt gezien als een middel tot een doel)quote:Bedoel een vagina stimuleert nog wat sensoren in de penis..
Een beperkt perspectief op opwinding.quote:maar borsten doen eigenlijk niks, ze zijn gewoon aanwezig. Misschien het idee dat ze je kinderen melk kunnen geven? Maar dat is niet een geile gedachte..
Er wordt gevraagd: "Waarom vinden we borsten aantrekkelijk?"quote:Waarom vinden we borsten aantrekkelijk?
Bondage in de BDSM-wereld gebeurt meestal vrijwillig, met duidelijke afspraken en vaak zelfs een ‘veilig woord’.quote:Bondage is eigenlijk gewoon de drang om te verkrachten trouwens. De vrouw in hulpeloze toestand laten. Dat dat tegenwoordig steeds meer geaccepteerd wordt is verontrustend en de mensen die dat normaal vinden mogen wel wat extra in de gaten gehouden worden
Wow Puzz, jij had er zin in!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 02:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit impliceert dat iets pas seksueel aantrekkelijk of ‘nuttig’ is als het direct lichamelijke stimulatie geeft aan de man. Het is een vrij instrumentele kijk op seksualiteit(seks wordt gezien als een middel tot een doel)
waarin Vrouwelijke lichaamsdelen vooral worden beoordeeld op hun nut voor mannen.
Iets is dus pas seksueel als het iets doet met de pener van deze TS
[..]
Een beperkt perspectief op opwinding.
Vooroordeel: Iets dat moederlijk is, kan niet tegelijk aantrekkelijk/geil zijn.
Onze borsten vervullen niet alleen een rol in het voeden van de baby. Veel heteroseksuele mannen en( lesbische) vrouwen vinden borsten aantrekkelijk en kunnen seksueel opgewonden raken van het zien of aanraken ervan.
Borsten en tepels zijn erogene zones
Ze spelen dus een belangrijke rol in onze seksualiteit. Daarnaast zijn de tepels (dus ook van de man) erg gevoelig voor seksuele prikkels.
Stimulatie van de tepels activeert bij vrouwen hetzelfde hersengebied als bij stimulatie van de vagina en clitoris. De gevoeligheid verschilt van vrouw tot vrouw.
[..]
Er wordt gevraagd: "Waarom vinden we borsten aantrekkelijk?"
Maar de hele tekst in de OP gaat eigenlijk om de mening van één man.
Ik wilde ook nog even terugkomen op deze post van jou uit een ander topic
[..]
Bondage in de BDSM-wereld gebeurt meestal vrijwillig, met duidelijke afspraken en vaak zelfs een ‘veilig woord’.
Het is een fantasie en spelvorm, geen echte dwang.
In BDSM gaat macht samen met vertrouwen, communicatie en wederzijds plezier.
Het heeft niets te maken met alleen vrouwen als slachtoffer zien.
Er zijn mannen én vrouwen die bondage leuk vinden, zowel als dom en als sub.
Iemand kan genieten van een rollenspel waarin macht ongelijk verdeeld is,
maar dat betekent niet dat diegene buiten het spel iemand kwaad wil doen.
Net zoals dat je naar een spannende actiefilm kan kijken zonder echt iemand te willen neerschieten.
Veel mensen (zoals jij) weten niet dat BDSM draait om toestemming, vertrouwen en communicatie.
Zonder dat besef blijft het negatieve beeld bestaan.
Mensen herhalen vaak wat ze ergens hebben gelezen of via via hebben gehoord, zonder zelf te onderzoeken of het klopt.
Het idee dat bondage automatisch betekent dat iemand wil verkrachten is een vooroordeel dat gebaseerd is op onwetendheid over wat BDSM inhoudt.
Het negeert het verschil tussen consensuele fantasie en echte, gewelddadige misdaad.
Hoe groter de borsten, hoe minder aantrekkelijk de vrouw.quote:
Er zijn genoeg slanke vrouwen met flinke borstenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe groter de borsten, hoe minder aantrekkelijk de vrouw.
Ze worden vaak ook groter naarmate de vrouw dikker wordt.
Maar ik weet zeker dat mannen in een dergelijke stam wel de aanwezigheid en vorm van borsten meenemen in de keuze van hun partner, ook al heeft het geen seksuele aantrekkingskracht in zo'n stam.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:43 schreef Ciclon het volgende:
Bij geïsoleerde indianenstammen hangen de tieten vrij, heb niet het idee dat de mannen daar tieten iets zien als "geil". Dus ik denk dat het inderdaad is aangeleerd, het is verworven als een soort verboden fruit en dat maakt mensen geil
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wow Puzz, jij had er zin in!
quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:13 schreef Filosoofert het volgende:
Chatgpt zegt dat het ook cultureel en dus aangeleerd isKan er gestopt worden met overal AI-drek te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die in het groene shirt.quote:
Het staat in een spoiler en erboven, maar toch erop klikken hé.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kan er gestopt worden met overal AI-drek te posten?
Chatgpt zegt dat het ook cultureel en dus aangeleerd isGrappig dat Chatgpt het nog genummerd heeft ook, maar je nummer een en twee voor het gemak maar even overslaat. Een rangschikking geeft een mate van hierarchie aan, met aflopende mate van belangrijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zeg ik ook en voeg ik de volledige uitleg bij. Grappig dat men zo selectief leestquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Grappig dat Chatgpt het nog genummerd heeft ook, maar je nummer een en twee voor het gemak maar even overslaat. Een rangschikking geeft een mate van hierarchie aan, met aflopende mate van belangrijkheid
Hoe weet je dat? Heb je het ze gevraagd? Je springt naar een conclusie op basis van helemaal niksquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:43 schreef Ciclon het volgende:
Chatgpt zegt dat het ook cultureel en dus aangeleerd isDat is ook zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nou mij doet dat helemaal niks. Liever juist afblijven van mijn tepelsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 02:36 schreef Puzzie het volgende:
Daarnaast zijn de tepels (dus ook van de man) erg gevoelig voor seksuele prikkels.
Zakje zand? Huh?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:04 schreef SuperNeger het volgende:
Het is gewoon mooi. De vorm. Hoe het voelt als een zakje met zand wanneer je met ze speelt. Het is gewoon nice.
Ja je snapt wat ik bedoelquote:
Nee. Zakje zand.quote:
Maar waarom zijn we evolutionair gezien dan de kont aantrekkelijk gaan vinden? Diens enige doel is zitten en poepenquote:Op zondag 3 augustus 2025 08:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Denk vanwege evolutie en vroeger alles op 'doggystyle' deden. Dus een goede kont was pré.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:05 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar waarom zijn we evolutionair gezien dan de kont aantrekkelijk gaan vinden? Diens enige doel is zitten en poepen
Is toch omdat een goede kont goede vetten heeft voor de baby, dus een signaal van vruchtbaarheid en gezondheid. En wat betreft de kromming van de kont is het toch van belang om de rug te ontlasten bij zwangerschap.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:05 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar waarom zijn we evolutionair gezien dan de kont aantrekkelijk gaan vinden? Diens enige doel is zitten en poepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |