Ook in het noorden was het onsmakelijk veel geldquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er zoveel zouden zijn.En 1000 dollar in die tijd. Geen idee hoe gelijk op de waarde liep die van het noorden, maar damn.
Hoeveel zou je er maximaal willen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Met geld kun je wel extra hondjes kopen
Stuk of 3quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel zou je er maximaal willen?
Meer flapjes meer hondenstapjes?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Met geld kun je wel extra hondjes kopen
Yesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer flapjes meer hondenstapjes?
Ik had ooit een roedeltje van vijf, was druk maar gezellig en om 06:00 vijf joekeltjes uitlaten was geen pretje in de regen en het donker maar ik was wel onder de indruk hoe ze het zo leuk en druk hadden onderling, geeft toch een bijzondere dynamiek.quote:
Je hebt wandelgebieden waar je maar met max 3 honden mag lopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een roedeltje van vijf, was druk maar gezellig en om 06:00 vijf joekeltjes uitlaten was geen pretje in de regen en het donker maar ik was wel onder de indruk hoe ze het zo leuk en druk hadden onderling, geeft toch een bijzondere dynamiek.
Er is ook nog een mooi verhaal van een verslagen majoor van de Confederacy, Sidney Alroy Jonas uit Aberdeen, Mississippi, die na de capitulatie een mooi gedicht schreef voor een bevallige jongedame uit het Noorden die graag een 500-dollarbiljet van de Confederacy als souvenir mee wilde nemen. Dat gedicht is later voor verzamelaars, toeristen en overige geïnteresseerden in een aantal varianten op de achterkant van talloze biljetten gedrukt. Bij gelegenheid zoek ik ook een mooiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook in het noorden was het onsmakelijk veel geld
Hoe meer teckels ik zie, hoe minder ik ze wil.quote:
Vanaf 55 euroquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
maar lego site is zonder verzendkosten toch?
Ik heb de skull versie al. 1 is genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
vul je em aan met een pompoenhoofd opberg ding
Zou toch lopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt wandelgebieden waar je maar met max 3 honden mag lopen
genoeg LEGO ? NOOIT!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de skull versie al. 1 is genoeg.
Mooi, weer rust in de tent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Stop maar met zoeken, hond is terecht.
Die hoerenkeffer van DE HEEL ERG BELANGRIJKE MART HOOGKAMERquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Stop maar met zoeken, hond is terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |