Blegh, die chaos komt mij deels bekend voor. En dan ben ik nu wel voor ze aan het zorgen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn pa heeft mij 23 jaar geleden uit huis gezet, want ik was vervelend naar zijn vriendin (en diens kinderen). Ik was fucking 15 aan het puberen en nee dan wil ik niet met mijn stiefzusje van 8 allerlei dingen doen.
Oh en mijn pa heeft nog geprobeerd via de rechtbank ervoor te zorgen dat ik niet bij mijn moeder mocht wonen, maar extern geplaatst moest worden. Geen idee waarom. Die man is niet goed bij zijn hoofd.
Dus mijn vader kan dood neervallen van mij part.
Mijn moeder? Ach als ze nou eens meer aandacht had gehad voor haar kinderen ook als ze 18+ zijn en wat minder aandacht had voor het vullen van haar kut dan was het misschien nog goed gekomen.
Als je broertje en ikzelf door een depressie gaan en je kan alleen maar zeuren wanneer opleidingen afgerond worden, maar zelf je kinderen er niet bij wil ondersteunen en zelf alleen maar bezig bent met vreemdgaan. Tja dan ben je voor mij ook af.
Als ik alleen een moeder heb voor de leuke momenten en dat ze naar buiten kan pronken dat ik mijn uni heb afgemaakt, dan hoef ik geen moeder. Toen ik behoefte had aan mijn moeder, was ze er niet.
Beter dan andersomquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Was ophangen, hond uitlaten, eten
Jep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hond ophangen, was uitlaten, eten?
Ja. Alleen is dat dus een stuk minder waar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
Maar goed dat zullen sommige ouders ongetwijfeld ook over kinderen zeggen.
Tja, die kan je niet op proef nemen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
Maar goed dat zullen sommige ouders ongetwijfeld ook over kinderen zeggen.
Voor een land dat maar vier(?) jaar bestond, hadden ze best verschillend uitziende biljetjes. Betekent dat, dat er meerdere edities waren? Zijn er verschillende biljetjes van 100? Of deden ze maar wat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Whoopsie weer een maandje geen Lego![]()
[ afbeelding ]
Nu komt er een heel boekwerk aan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor een land dat maar vier(?) jaar bestond, hadden ze best verschillend uitziende biljetjes. Betekent dat, dat er meerdere edities waren? Zijn er verschillende biljetjes van 100? Of deden ze maar wat?
Fles is nu furieus aan het typen, vermoed ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik stel geen vragen als ik het antwoord niet wil weten, dus ik zie het porbleem niet.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Whoopsie weer een maandje geen Lego![]()
[ afbeelding ]
Ja er zijn er velen. Er worden grofweg 72 zogenaamde Types ondescheiden. Beginnende bij de hoogste denominatie in het eerste jaar, 1000 dollar 1861, type 2 is 500 dollar 1861 etc. Type 12 is 5 dollar 1861, en type 13 is dan 100 dollar 1862 (ze hadden ontdekt dat ze de 1000 niet zo hard nodig hadden). Dat is geen wet van Meden en Perzen, maar grosso modo ging het zo. Er liep verder nog van alles door elkaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor een land dat maar vier(?) jaar bestond, hadden ze best verschillend uitziende biljetjes. Betekent dat, dat er meerdere edities waren? Zijn er verschillende biljetjes van 100? Of deden ze maar wat?
Pardon?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is zelfs een boek dat alleen maar gaat over Types 39, 40 en 41, de "Train and Hoer notes".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |