Doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze misschien
https://www.lego.com/nl-n(...)mall-pumpkin-5006590
Van de 3 kinderen, was ik het gewenste kindquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mss zijn ze gewoon arm.
Mss was je wel ongewenst. Zijn ze wel echt allebei je ouders?
Zie? Complicatiesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van de 3 kinderen, was ik het gewenste kind![]()
Arm? Achja misschien. Stiefkinderen waren belangrijker.
Ik wil die Peugeot Le Mans hypercar wel maar ik heb er eigenlijk geen plek voor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil de lego Barad-dûr maar die is me toch behoorlijk-duur.
60 teveelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
10.060 stapjes. Verder bieren dus
Boven de ¤250 moet ik echt eerst heel goed nadenken of ik dat echt moet hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil de lego Barad-dûr maar die is me toch behoorlijk-duur.
Hoezo geen plek? Jij hebt toch niet echt LEGO in je huis staan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil die Peugeot Le Mans hypercar wel maar ik heb er eigenlijk geen plek voor.
Nou ja niet meer nee. Alleen een klein camper setje. Maar in mijn huis staan ook nog andere dingenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo geen plek? Jij hebt toch niet echt LEGO in je huis staan?
Langs iedere muur drie lagen dik een stapel kratjes met biljetjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo geen plek? Jij hebt toch niet echt LEGO in je huis staan?
Njaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer: oh 18? Mooi kan jij je eigen boontjes doppen en voor de rest ben je slim genoeg om zonder onze hulp het leven te doen.
Oh kijk de stiefkinderen hebben 1 hersencel om te delen, ja die moeten we lekker verwennen met aandacht en tijd.
Ze hoeven maar te bellen en we staan klaar. Vanuit Zwolle naar Wageningen voor een verjaardag? Nee dat gaan we niet doen want te ver weg. Weet je wel wat benzine kost?
Naar stiefzus in Harderwijk omdat haar scheet scheefzit? Ja hoor geen probleem.
Oh nee is niet gevoelig hoor. Ik gun iedereen juist een goede relatie met de ouders.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Ik wou geen gevoelig onderwerp ermee aansnijden hoor. Sorry.
Dat is wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer: oh 18? Mooi kan jij je eigen boontjes doppen en voor de rest ben je slim genoeg om zonder onze hulp het leven te doen.
Oh kijk de stiefkinderen hebben 1 hersencel om te delen, ja die moeten we lekker verwennen met aandacht en tijd.
Ze hoeven maar te bellen en we staan klaar. Vanuit Zwolle naar Wageningen voor een verjaardag? Nee dat gaan we niet doen want te ver weg. Weet je wel wat benzine kost?
Naar stiefzus in Harderwijk omdat haar scheet scheefzit? Ja hoor geen probleem.
Misschien nog eens uitpraten anders? Maar misschien ook niet hoor. Kan me goed voorstellen dat dat meer kost dan het oplevert.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee is niet gevoelig hoor. Ik gun iedereen juist een goede relatie met de ouders.
Ik vind het ontzettend jammer dat mijn ouders weinig geïnvesteerd hebben erin en dachten dat het wel goed kwam met het leven van hun dochter, want ze was immers slim.
Dankje ouders, het is heel lang niet goedgekomen omdat ik van alles miste dat andere kinderen wel kregen. En dan niet materialistisch
Er is vast wel ruimte te maken voor 1 LEGO auto. Of je maakt een plankje aan de muur ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet meer nee. Alleen een klein camper setje. Maar in mijn huis staan ook nog andere dingen![]()
Alsof het gratis isquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is vast wel ruimte te maken voor 1 LEGO auto. Of je maakt een plankje aan de muur ofzo.
Of je doet het goed en koopt meteen een kast speciaal voor LEGO en dan heb je meteen een goed excuus om meer LEGO te kopen.
Ja maar dan kan ik geen biljetjes meer kopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is vast wel ruimte te maken voor 1 LEGO auto. Of je maakt een plankje aan de muur ofzo.
Of je doet het goed en koopt meteen een kast speciaal voor LEGO en dan heb je meteen een goed excuus om meer LEGO te kopen.
Het is ook niet alsof mijn vader en ik elkaar regelmatig zien of spreken hoor. Probeer laatste jaar wel wat meer langs te gaan maar zag hem vaak ook maar paar keer per jaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee is niet gevoelig hoor. Ik gun iedereen juist een goede relatie met de ouders.
Ik vind het ontzettend jammer dat mijn ouders weinig geïnvesteerd hebben erin en dachten dat het wel goed kwam met het leven van hun dochter, want ze was immers slim.
Dankje ouders, het is heel lang niet goedgekomen omdat ik van alles miste dat andere kinderen wel kregen. En dan niet materialistisch
Kast hoeft niet meteen vol.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik geen biljetjes meer kopen.
Mijn pa heeft mij 23 jaar geleden uit huis gezet, want ik was vervelend naar zijn vriendin (en diens kinderen). Ik was fucking 15 aan het puberen en nee dan wil ik niet met mijn stiefzusje van 8 allerlei dingen doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien nog eens uitpraten anders? Maar misschien ook niet hoor. Kan me goed voorstellen dat dat meer kost dan het oplevert.
Helder verhaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn pa heeft mij 23 jaar geleden uit huis gezet, want ik was vervelend naar zijn vriendin (en diens kinderen). Ik was fucking 15 aan het puberen en nee dan wil ik niet met mijn stiefzusje van 8 allerlei dingen doen.
Oh en mijn pa heeft nog geprobeerd via de rechtbank ervoor te zorgen dat ik niet bij mijn moeder mocht wonen, maar extern geplaatst moest worden. Geen idee waarom. Die man is niet goed bij zijn hoofd.
Dus mijn vader kan dood neervallen van mij part.
Mijn moeder? Ach als ze nou eens meer aandacht had gehad voor haar kinderen ook als ze 18+ zijn en wat minder aandacht had voor het vullen van haar kut dan was het misschien nog goed gekomen.
Als je broertje en ikzelf door een depressie gaan en je kan alleen maar zeuren wanneer opleidingen afgerond worden, maar zelf je kinderen er niet bij wil ondersteunen en zelf alleen maar bezig bent met vreemdgaan. Tja dan ben je voor mij ook af.
Als ik alleen een moeder heb voor de leuke momenten en dat ze naar buiten kan pronken dat ik mijn uni heb afgemaakt, dan hoef ik geen moeder. Toen ik behoefte had aan mijn moeder, was ze er niet.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat maakt wel een hoop dingen heel eenvoudig in je leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |