quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Ah, over 2 weken gaan we er weer aan
[ afbeelding ]
Eerst deze maar proberen. Sowieso grotere kans dat meer mensen deze wel willen spelen omdat het meer algemeen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet de rockeditie erbij..??
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Ik heb hier alleen de Rock versie meegenomen. Die leek me wel leuk om af en toe solitaire te spelen.. Maar dan vooral intro raden... Niet met de tijdlijn zeg maar..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerst deze maar proberen. Sowieso grotere kans dat meer mensen deze wel willen spelen omdat het meer algemeen is.
Ja nou mijn muzieksmaak gaat sowieso wel verder dan alleen rock/metal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb hier alleen de Rock versie meegenomen. Die leek me wel leuk om af en toe solitaire te spelen.. Maar dan vooral intro raden... Niet met de tijdlijn zeg maar..
Binnen of buiten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gewoon 25 graden.
Ik ga denk ik ook nog kijken voor een andere uitbreiding. Maar eerst wil ik een datum van de verhuizing weten voor ik ga bestellen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou mijn muzieksmaak gaat sowieso wel verder dan alleen rock/metal.En mocht ik het echt leuk vinden en regelmatig spelen met vrienden dan kan ik altijd nog kijken naar een uitbreiding.
buiten op de 15e augustus. Niet die 41 van LTVDKquote:
Airfryerweerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
O hier staat ook 41 en windkracht 12 🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
buiten op de 15e augustus. Niet die 41 van LTVDK
Nou we mogen wel verkassen orkaan kracht Las al net in de krant dat het een fautjuh is.quote:
windkracht 12 ook xDquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier staat ook 41 en windkracht 12 🤣🤣🤣🤣
Maar die waaien dan wel weg met windkracht 12quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Kun je de bitterballen gewoon laten garen op het balkon.
Ja als ze het faut doen doen ze het goed fautquote:
jammerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou we mogen wel verkassen orkaan kracht Las al net in de krant dat het een fautjuh is.
Was niet best geweest. Windkracht 12 das volgens mij orkaaankracht.quote:
achja, spanning en sensatie..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet best geweest. Windkracht 12 das volgens mij orkaaankracht.
En terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ze het faut doen doen ze het goed faut
Das waar. Maar geen lolletje. We hebben hier ooit zo windhoos gehad. Ik ben op de trap gaan zitten. Ik had geen plant meer in de tuin zitten heel veel bomen om en dakpannen op de grondquote:
ja, maar opgelost is het nog nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou we mogen wel verkassen orkaan kracht Las al net in de krant dat het een fautjuh is.
Nee klopt. Het schijnt dat het automatisch ingevuld wordt en niet door mensen handen. Kijk morgen nog wel een keer. Ik duik nu mijn bed in. Slaap lekker en tot morgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar opgelost is het nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |