quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Op zo veel plekken waar ik kom en naar het toilet ga, moet ik mijn handen wassen in een wasbakje waar ik mijn handen amper onder de kraan krijg. Ik moet ze dan helemaal horizontaal in de wasbak drukken om er water op te krijgen, en als ik dan daadwerkelijk mijn handen met zeep in elkaar wrijf, schuur ik over de onderkant van de kraan, en spetter ik allemaal water uit de wasbak op de grond en mijn kleren.
Wie heeft er ook zo'n lullig wasbakje op zijn toilet?
Wie heeft dit bedacht? Zo debiel weer.
Nu weet je waarom.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:07 schreef Innisdemon het volgende:
Dat heet een fonteintje. Die zijn zo klein zodat ze in elk schijthok in NL passen.
Aan je reactie te zien heb van die kleine kinderhandjes. En je weet van ze zeggen van mannetjes met kleine handen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ts heeft zo te zien van die dikke olifantenpoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net te klein om lekker je handen in te zepen, helaas. Maar het kan beduidend erger, dat zeker.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Beter plaatsen ze zulke;quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:07 schreef Innisdemon het volgende:
Dat heet een fonteintje. Die zijn zo klein zodat ze in elk schijthok in NL passen.
Die kunnen zonder problemen fistfucken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En je weet van ze zeggen van mannetjes met kleine handen.
Kleine handschoenen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En je weet van ze zeggen van mannetjes met kleine handen.
Nee die krijgen kanker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die kunnen zonder problemen fistfucken.
quote:
Dat is een fonteinset in betonlook, dat is heel erg " in."quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Op zo veel plekken waar ik kom en naar het toilet ga, moet ik mijn handen wassen in een wasbakje waar ik mijn handen amper onder de kraan krijg. Ik moet ze dan helemaal horizontaal in de wasbak drukken om er water op te krijgen, en als ik dan daadwerkelijk mijn handen met zeep in elkaar wrijf, schuur ik over de onderkant van de kraan, en spetter ik allemaal water uit de wasbak op de grond en mijn kleren.
Wie heeft er ook zo'n lullig wasbakje op zijn toilet?
Wie heeft dit bedacht? Zo debiel weer.
Maar nooit iemand die bedacht dat het geen functie heeft?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is een fonteinset in betonlook, dat is heel erg " in."
Als jij de functie ervan niet inziet, schud ik je liever niet de handquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar nooit iemand die bedacht dat het geen functie heeft?
Dan kan je altijd nog even m'n pik vasthouden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Als jij de functie ervan niet inziet, schud ik je liever niet de hand
Nee, staat leuk, he?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar nooit iemand die bedacht dat het geen functie heeft?
Jij lijkt me echt zo'n type voor een gloryholequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog even m'n pik vasthouden.
Bij mij is dat een verdieping hoger…..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Gibson88 het volgende:
Dan was je je handen onder de douche ?
Ervoor wel. Wil geen vieze penerquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:46 schreef DerekB het volgende:
je handen wassen na wc bezoek is nergens voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |