SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tot dusver de input van X55
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geintje freon.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kwam er regelmatig. Ik was er vorige maand nog.
#How can I make this topic about me?ik herken iemand hierin!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Take me home.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, niet geweldig geslapen vannachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:55 schreef X55 het volgende:
Geen bed slaapt zo fijn, als die in je eigen huis.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Loop hier het station op, druk daar
Zegt er een kerel hé hé tegen me zo van daar ben je eindelijk
Dus ik kijk op van mijn telefoon van wtf moet je
En je ziet zijn hoofd van lachen naar oh shit ik ken jou niet gaan
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat zei jij toen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
En je ziet zijn hoofd van lachen naar oh shit ik ken jou niet gaan![]()
![]()
Was het Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
En je ziet zijn hoofd van lachen naar oh shit ik ken jou niet gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: