Ook een manier om met de incontinentie van je vrouw om te gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 07:34 schreef halfway het volgende:
Ik zeg altijd tegen mijn vrouw hoe natter hoe beter
Dus jij hoeft geen Sinterklaas te vieren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:31 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Geen kinderen heeft zo ontzettend veel voordelen
Deze TS heeft vrijwel heel het jaar vakantie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
18 augustus weer terug? wat een luizenvakantie
verder valt de regen wel mee
en zo heeft iedere vent hier een pener van 30cmquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Deze TS heeft vrijwel heel het jaar vakantie.
Maar ja wat wil je, als je 5 miljoen hebt gewonnen zou ik ook stoppen met werken.
Iets met schoolvakanties die zijn vastgesteld door de overheidquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
18 augustus weer terug? wat een luizenvakantie
verder valt de regen wel mee
Dit dus, in mijn herinnering was 25 graden al veel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die denken dat Nederlandse zomers gelijk staan aan 30 graden hebben het toch wel goed mis. Een zomer, tenminste zo eentje in vroegere jaren zijn zonnige dagen tussen de 20-25 graden en ook veel regendagen
Vroeger was 150pk in een auto ook veel, nu hoor je er niet meer bij onder de 300.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die denken dat Nederlandse zomers gelijk staan aan 30 graden hebben het toch wel goed mis. Een zomer, tenminste zo eentje in vroegere jaren zijn zonnige dagen tussen de 20-25 graden en ook veel regendagen
Is het nu koud dan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
2 weken geleden: roos94 in KLB / Eczeem & hitte is een horrorcombinatie
En nu is het te nat.
beter ventilleren in de nachten/avondenquote:Op zondag 3 augustus 2025 04:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is het nu koud dan?
25 graad in de woonkamer + regen. Dus dubbel.
Kom roosquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 07:29 schreef roos94 het volgende:
18 augustus zul je zien, gaat dochter terug naar school en dan krijgen we prachtige weken.
Bedankt regen!
Bedankt NL!
Ik herleef een oud jeugdtrauma waarin het de hele zomervakantie regende en dan ga je terug naar school en hopla. Zomer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |