Verwarrende kaarten hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij hebben geen stoofvlees.
Wij hebben zuurvlees!
Had je gewoon daar het broodje op moeten eten en zodra de bui over was weer teruglopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wandelde met collega's
met 1 collega samen ben ik gestopt om een broodje te halen.
zodra we ons broodje hadden begon het ook keihard te regenen. toen moesten we nog een kilometer terug naar kantoor zonder jas
Euhmmquote:
Ook weer zo'n belangrijk project waar je onbetaald je eigen tijd in gaat steken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan begint het volgende project, maar we hebben in de ochtend nog heel even
Naar Toverland geweest??quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Euhmm
Ik wil Sevenum zeggen
Maar dat is vast fout
Iets met 1466 in de naam vlakbij Sevenum
Dat is Brabant. Limburg bgint pas bij Sittard. Voorbij Sittard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Euhmm
Ik wil Sevenum zeggen
Maar dat is vast fout
Oh, dat is wel heel noordelijk jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Euhmm
Ik wil Sevenum zeggen
Maar dat is vast fout
Vond ik een paar jaar geleden best leuk. Dwervelwindquote:
Kronenbergquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Euhmm
Ik wil Sevenum zeggen
Maar dat is vast fout
Dat is 1664quote:
Absoluut nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook weer zo'n belangrijk project waar je onbetaald je eigen tijd in gaat steken?
Ik dacht dat dit midden wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:25 schreef gianni61 het volgende:
Met duiveltjesvlees waarschijnlijk ergens bij die rare noorderlingen
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit midden was
Ja, dat wel ongeveer midden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij is Susteren al vrij zuidelijk; terwijl het volgend mij nog steeds al midden telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |