abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218388448
En dat is mijn klacht. Ik kan in principe wel een vrijstaand model zetten. Maar daarvoor moet ik een gat boren in het keuken meubilair.

Weet niet of mijn huisbaas dit leuk zal vinden. Er is een stopcontact aanwezig. bij de afvoer is er een mogelijkheid om de afvoer van de vaatwasser er in te steken. Enkel een T-stuk nodig bij het kraantje. Enkel ik hoef enkel een gat te boren. Maar ja daarmee beschadig ik de keuken.

Ik dacht aan een tafelmodel met waterreservoir maar dat zal kut zijn denk ik .
Denken jullie dat mijn huisbaas dit gaat toelaten? Durf het niet echt te vragen.....
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:58:59 #2
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218388492
Als je alleen woont kan je beter gewoon die paar borden en bekers afwassen, anders kan je 1 keer in de week die vaatwasser laten draaien.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218388498
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:58 schreef Näsenbar het volgende:
Als je alleen woont kan je beter gewoon die paar borden en bekers afwassen, anders kan je 1 keer in de week die vaatwasser laten draaien.
Pff soms heb ik daar echt geen zin in.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218388505
Pas je op voor de vaatwasblokjes maffia ?

Tot wel 30 cent per stuk :|W
Lidl 4 cent :D
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:01:23 #5
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218388514
Gewoon een Filipijn importeren die dit soort taken op haar neemt
Je bent een waardeloze agent.
pi_218388539
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
maar dat zal kut zijn denk ik .
Denken jullie dat mijn huisbaas dit gaat toelaten? Durf het niet echt te vragen.....
Ik weet niet of hij een kut gaat toelaten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218388559
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 16:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon een Filipijn importeren die dit soort taken op haar neemt
Was ook mijn eerste gedachte. +Gratis sex. Doet het altijd goed bij zolderkamer fokkers. :+
pi_218388776
Onterechte klacht.

Je hebt een capuchon.

Einde discussie.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218389011
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:58 schreef Näsenbar het volgende:
Nee man, eens in de 3 dagen. Gewoon genoeg borden, glazen, bestek hebben zodat je hem helemaal kunt vullen.
pindazakje
pi_218389025
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 16:00 schreef ikweethetookniet het volgende:

Tja, dat zijn jouw 2 cents.
pindazakje
pi_218389511
quote:

W5 _O_
pi_218389541
Leg het goed vast. Je weet uit ervaring ongetwijfeld hoe verhuurders - en zeker pandjesmelkers - een slaatje proberen te slaan uit dit soort wijzigingen.
pi_218389547
Een vaatwasser is niet alleen handig, hij ontsmet ook alles. _O_ _O_ _O_

Gewoon vragen.

Als je huisbaas helemaal in de stress schiet is het "nee"maar dat is ook het ergste wat er kan gebeuren.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:55:12 #14
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218389866
quote:

Lidl :')
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:56:03 #15
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218389879
Maar vaatwasser is wel noodzakelijk voor de ideale hygiëne. Ik flikker er alles in behalve de dure snijmessen niet
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:01:14 #16
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218389931
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Tja, dat zijn jouw 2 cents.
Gast. Ik weet dat jij ook zo'n vrek bent die daarop let!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  Moderator vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:31:53 #17
441859 crew  Lenny77
pi_218390278
quote:
En dat is mijn klacht. Ik kan in principe wel een vrijstaand model zetten. Maar daarvoor moet ik een gat boren in het keuken meubilair.

Weet niet of mijn huisbaas dit leuk zal vinden. Er is een stopcontact aanwezig. bij de afvoer is er een mogelijkheid om de afvoer van de vaatwasser er in te steken. Enkel een T-stuk nodig bij het kraantje. Enkel ik hoef enkel een gat te boren. Maar ja daarmee beschadig ik de keuken.

Dit is België... Niemand gaat daar van wakker liggen.

Maar je kan m ook echt los laten staan he. Dan is boren niet eens nodig
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:34:28 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218390295
quote:

Een tafelmodel heeft eigenlijk geen zin: daar kunnen niet eens pannen met steel in. Je moet dan alsnog afwassen.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:35:02 #19
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218390297
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Een tafelmodel heeft eigenlijk geen zin: daar kunnen niet eens pannen met steel in. Je moet dan alsnog afwassen.
Dan haal je de steel er toch af?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:35:58 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218390304
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:35 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dan haal je de steel er toch af?
Hij wel :D
pi_218391181
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gast. Ik weet dat jij ook zo'n vrek bent die daarop let!
En toch weiger ik Lidl blokjes in mijn Miele te gooien, dat voelt gewoon kut.
En ja ik let op de prijs maar ik ben toch ook een beetje een A-merk junk. Dus ik koop die tabletten voor 15ct per stuk in de aanbieding. En dan kost me dat maar 15 euro extra in een heel jaar tov die allergoedkoopste Lidl dingen. Er zijn dingen waar ik meer op kan besparen...
pindazakje
pi_218391247
Ik ben zo’n idioot die liever met de hand afwast. Elke dag..
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:12:05 #23
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218391252
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:05 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
En toch weiger ik Lidl blokjes in mijn Miele te gooien, dat voelt gewoon kut.
En ja ik let op de prijs maar ik ben toch ook een beetje een A-merk junk. Dus ik koop die tabletten voor 15ct per stuk in de aanbieding. En dan kost me dat maar 15 euro extra in een heel jaar tov die allergoedkoopste Lidl dingen. Er zijn dingen waar ik meer op kan besparen...
Nou, een tablet met zeep en wat zout (dat is de samenstellign dacht ik) is mij geen paar tientjes per pak waard!
Jij hebt hier ooit eens een hele rant gehouden tegen iemand die graag ben en jerry ijs kocht omdat daar van die choco figuurtjes in zaten!

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 01-08-2025 21:27:07 ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_218391338
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nou, een tablet met zeep en wat zout (dat is de samenstellign dacht ik) is mij geen paar tientjes per pak waard!
Jij hebt hier ooit eens een hele rant gehouden tegen iemand die graag ben en jerry eis kocht omdat daar van die choco figuurtjes in zaten!
Nou dat moet wel heel lang geleden zijn dan, je hebt een goed geheugen.
Maar inderdaad is Ben en Jerry ijs (niet eis) het geld niet waard imo, heb het gehad en vind het niet beter dan bv Hertog ijs wat altijd een stuk goedkoper was (allebei van Unilever). Huidige prijzen weet ik niet, zal nu helemaal belachelijk zijn. Als ik chatgpt vraag ben je jaarlijks 200 euro duurder uit als je wekelijks een halve liter B&J eet ipv Hertog ijs.

Dan nog over die vaatwasblokjes, ik heb ze laatst van Finish gekocht voor 12ct/stuk. Ik heb ook ooit die goedkope Aldi blokken gehad lang geleden en daarmee rook de vaatwasser niet fris dus ik was geen fan. Gebruik dat ding elke 3 dagen dus ongeveer 120x per jaar. tov 4ct blokjes kost me dat nog geen tientje extra in het jaar. Lekker boeiend, voor vloeibare tabletten die me gelukkig maken.
pindazakje
pi_218391418
Ik heb er zelfs twee :@
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')