SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja, maar daar zouden ze toch ook wel een droge methode voor hebben, misschien in een zwembad met een kabel die je dan omhoog trekt alsof de wind je kite pakt. Dan kun je dat opstaan in ieder geval oefenen zonder dat je afhankelijk bent van de windquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee werkt toch niet zo![]()
Je weet wat kitesufen is toch?
[ afbeelding ]
Denk dat dat wat duur isquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar daar zouden ze toch ook wel een droge methode voor hebben, misschien in een zwembad met een kabel die je dan omhoog trekt alsof de wind je kite pakt. Dan kun je dat opstaan in ieder geval oefenen zonder dat je afhankelijk bent van de wind
Ja weet ook niet of het bestaat hoor, maar bij veel sporten heb je wel een indoor trainingsoptiequote:
Bij kitesurfen niet denk ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of het bestaat hoor, maar bij veel sporten heb je wel een indoor trainingsoptie
jouw kont staat op google?quote:
Kon je geen praktischere sport uitzoeken die niet zo weersafhankelijk isquote:
In NL heb je wel van die wakeboard-trainingsbanen. Wordt je ook voortgesleept aan een touw. Voor het blijven staan ed mssn wel handig. Maar geen idee of het verder vergelijkbaar is met kitesurfen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of het bestaat hoor, maar bij veel sporten heb je wel een indoor trainingsoptie
Ze doet toch ook Muay Thaiquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kon je geen praktischere sport uitzoeken die niet zo weersafhankelijk is
Nu al te laat:Pquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kon je geen praktischere sport uitzoeken die niet zo weersafhankelijk is
Hebben we hier ook. Das opzich wel goed voor de balans maar erg duurquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In NL heb je wel van die wakeboard-trainingsbanen. Wordt je ook voortgesleept aan een touw. Voor het blijven staan ed mssn wel handig. Maar geen idee of het verder vergelijkbaar is met kitesurfen.
En heeft Ballie verder niets aan
Neuh, niet echt. Misschien qua balans oefenen, maar zo'n kite is een mal iets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In NL heb je wel van die wakeboard-trainingsbanen. Wordt je ook voortgesleept aan een touw. Voor het blijven staan ed mssn wel handig. Maar geen idee of het verder vergelijkbaar is met kitesurfen.
En heeft Ballie verder niets aan
Geloof ik direct. Weet ook niet wat het hier kost.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we hier ook. Das opzich wel goed voor de balans maar erg duur
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Misschien qua balans oefenen, maar zo'n kite is een mal iets.
met mijn gewicht ben ik daar niet bang voorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geloof ik direct. Weet ook niet wat het hier kost.
[..]
Ik moet er ook niet aan denkenzou veel te bang zijn weg te vliegen
Nou.... je weet niet wat de windstoten doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mijn gewicht ben ik daar niet bang voor
Ook jij vliegt weg met een grote kite :pquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mijn gewicht ben ik daar niet bang voor
nee hoor, want ik zal zo'n ding nooit aan mijn lichaam bindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook jij vliegt weg met een grote kite :p
Misschien vindt je het wel wel super tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, want ik zal zo'n ding nooit aan mijn lichaam binden
we zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien vindt je het wel wel super tof
Denk dat het dan nog jammerder is, want geschikte plaatsen vinden in Z-Limburg lijkt me een uitdaging.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien vindt je het wel wel super tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |