Jij maakt van je vrienden allemaal smurfen?quote:
Hoop niet dat je dan zo nog een spannende date hebt voor degene. Voelt het straks voor hem of hij chlamydia heeftquote:
Mijne zijn rozequote:
Het is mijn voornaamste kink.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij maakt van je vrienden allemaal smurfen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij maakt van je vrienden allemaal smurfen?
Nee ik date nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dan zo nog een spannende date hebt voor degene. Voelt het straks voor hem of hij chlamydia heeft
Daten is met pijpen ja?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dan zo nog een spannende date hebt voor degene. Voelt het straks voor hem of hij chlamydia heeft
Oh ja dat is waar. Wel jammer. Wilde je al op date vragenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Nee ik date niet
Ik ga zo lekker de ps5 of xbox aanslingeren
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een goede date hebt welquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar. Wel jammer. Wilde je al op date vragen
Hmm oke. Opzich ook wel de vreemdste die ik weetquote:
Ja en ook weer niet. Ze hebben dus 1 baxterrol dubbel geleverd..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ze hebben gewoon gedaan wat er is gevraagd?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]Waar gebruik je die functie eigenlijk voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Note to self: Niet met dud0r daten.
quote:
quote:
Ja geen ideequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar gebruik je die functie eigenlijk voor?
Fair enoughquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja geen idee
Maar de kleurtjes staan zo leuk
Makkelijk te zien welke posts meer aandacht verdienen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar gebruik je die functie eigenlijk voor?
Oh dan doe ik het dus goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Makkelijk te zien welke posts meer aandacht verdienen.
Hier is zonquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt niet even lekker naar Bakker Bart lopen voor een heerlijk broodje.
Dit bewijst maar weer dat ik niet alles van LEGO hoef te hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wel officieel LEGO brandedhttps://www.lego.com/en-n(...)o-collection-5009869
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |