SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daar stikken we maar in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik vraag dit ook vooral voor mezelf: kunnen we ook weer shirts aanbieden met iets diepere halzen? Dank.
Ik snap niet dat iedereen het maar fijn vindt om shirts te dragen met van de kleine halzen.quote:
Kan hij gaan landkiten of kitebuggyenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat het dan nog jammerder is, want geschikte plaatsen vinden in Z-Limburg lijkt me een uitdaging.
Hop de heuvel af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan hij gaan landkiten of kitebuggyen
Ja. er was heel weinig post vandaag. De ochtendpost was erg laat waardoor deze nog niet verwerkt was, toen wij mochten beginnen. Misschien maandag wat drukker, maar ja omdat iedereen zo vroeg klaar is, mag iedereen naar eigen inzicht post meenemen voor andere wijken en door naar huis..quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
schoenen voor de collectie van @:bitterbal:Tering wat lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
schoenen voor de collectie van @:bitterbal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schoenen voor de collectie van @:bitterbal:Beetje kanarie-vibes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Yeetquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Gaan we weer met @:dud0r rollen?
je onderschat hoe graag ik dingen gratis hebquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jezus die dingen wil je gratis toch nog niet hebben.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je onderschat hoe graag ik dingen gratis heb
wel officieel LEGO brandedquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jezus die dingen wil je gratis toch nog niet hebben.
Topdrop?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan ik wel mooi aansluiten bij de middagmaaltijd om 12.00 uur en hoeven ze geen bord voor me te bewaren...
De apotheek had mijn medicatie hier geleverd... Okee, lekker vroeg, want de nieuwe rol die ik al had liggen (voor 2 weken) is pas vandaag ingegaan..
Is het gewoon de rol vanaf vandaag..
Jij Hollander.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je onderschat hoe graag ik dingen gratis heb
Oh, vandaar dat je ze zag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wel officieel LEGO brandedhttps://www.lego.com/en-n(...)o-collection-5009869
een lipje van een kwart cent eraan en het is 200 euro duurder heujjjjquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wel officieel LEGO brandedhttps://www.lego.com/en-n(...)o-collection-5009869
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Gaan we weer met @:dud0r rollen?
Dus ze hebben gewoon gedaan wat er is gevraagd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan ik wel mooi aansluiten bij de middagmaaltijd om 12.00 uur en hoeven ze geen bord voor me te bewaren...
De apotheek had mijn medicatie hier geleverd... Okee, lekker vroeg, want de nieuwe rol die ik al had liggen (voor 2 weken) is pas vandaag ingegaan..
Is het gewoon de rol vanaf vandaag..
Komt natuurlijk door de verhuizing. Mijn vorige begeleiding had gevraagd of ze 2 weken geleden een dubbele rol konden leveren, vanwege de verhuizing en misschien door alles het dan vergeten. Dat ging goed,maar ze hebben dus ook aangegeven om de meds hier te leveren totdat ik definitief naar die andere woonruimte ga. Dan ga ik me inschrijven bij een andere HA en Apotheek..
Overbodige rol doet de begeleiding van hier retour...
Jij maakt van je vrienden allemaal smurfen?quote:
Hoop niet dat je dan zo nog een spannende date hebt voor degene. Voelt het straks voor hem of hij chlamydia heeftquote:
Mijne zijn rozequote:
Het is mijn voornaamste kink.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij maakt van je vrienden allemaal smurfen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij maakt van je vrienden allemaal smurfen?
Nee ik date nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dan zo nog een spannende date hebt voor degene. Voelt het straks voor hem of hij chlamydia heeft
Daten is met pijpen ja?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dan zo nog een spannende date hebt voor degene. Voelt het straks voor hem of hij chlamydia heeft
Oh ja dat is waar. Wel jammer. Wilde je al op date vragenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Nee ik date niet
Ik ga zo lekker de ps5 of xbox aanslingeren
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een goede date hebt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |