Op zich ziet dat er ook wel chill uit maar ik leef wel gewoon in pyjama broeken als ik iets comfi aan wil doen thuis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze leef ik in de zomer in. heerlijke flodderbroeken,
heb er twee die zo wijd zijn dat je tot onder de oksels op te trekken zijn
ik heb nog maar 2144 stapjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel anti-stapjes weer vandaag hedaarom maar weer lekker met tegels plakken, vandaag gaan we verticaal
Ik nog maar 651quote:
Detailsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja maar jij loopt in een pretpark
En dan binnenkort krijgen we ineens weer een periode van 30° of meer. Wedden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel anti-stapjes weer vandaag hedaarom maar weer lekker met tegels plakken, vandaag gaan we verticaal
quote:Weggebruikers opgelet: Europese flitsmarathon weer van start
In de eerste anderhalve week van augustus is het weer extra oppassen op de weg. Voor de tweede keer dit jaar wordt dan een flitsmarathon gehouden. De actieweek loopt in meerdere Europese landen.
Alweer?quote:
Zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan binnenkort krijgen we ineens weer een periode van 30° of meer. Wedden.
Oke als het niet zo is weten we bij wie we moeten klagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n app wordt het vanaf volgende week woensdag beter weer.
Volgens WeerOnline wordt het eind volgende week 26/27 graden. In het midden van NL in elk geval.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke als het niet zo is weten we bij wie we moeten klagen.
Zoiets ja, hier in het zuiden maximaal 26.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens WeerOnline wordt het eind volgende week 26/27 graden. In het midden van NL in elk geval.
Wij krijgen hier nu allemaal stoplichten op het eilandquote:
Dan is het een twosiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een tweepersoonsonesie, van een Fokster gehad.
ik 1973. Mijn geboortejaar en tevens priemgetal. Dat dan weer wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik 1973. Mijn geboortejaar en tevens priemgetal. Dat dan weer wel.
quote:
3078quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik 1973. Mijn geboortejaar en tevens priemgetal. Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |