Oh God, Brian, runquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een uitje naar mijn eigen huis.
Terug komen op een zondag is geen probleem.
Mijn werk is nog niet klaar.quote:
Oke, nu moet je gaan oppassenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn werk is nog niet klaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga lokeenden zoeken nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Hoe gaat dat met je werk? Kan je straks over een tijdje weer werken en kan dat bij dezelfde werkgever?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn werk is nog niet klaar.
Ja inderdaad moet lastig zijn zo alles wee op te pakken dan, behalve die parkietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met je werk? Kan je straks over een tijdje weer werken en kan dat bij dezelfde werkgever?
Ik kan straks weer werken, ik ben nog blind aan één oog maar daar gaan ze wat op 11 augustus aan doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met je werk? Kan je straks over een tijdje weer werken en kan dat bij dezelfde werkgever?
Die parkiet is inmiddels levensgevaarlijk, die kan je niet zomaar oppakken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja inderdaad moet lastig zijn zo alles wee op te pakken dan, behalve die parkiet
Kunnen ze daar wat aan doen? Zou wel heel goed zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan straks weer werken, ik ben nog blind aan één oog maar daar gaan ze wat op 11 augustus aan doen.
Fijn dat je weer kan werken, bij dezelfde werkgever?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan straks weer werken, ik ben nog blind aan één oog maar daar gaan ze wat op 11 augustus aan doen.
Dat zou idd kunnen, ik zie er nu slecht mee maar wat ik zie is wel levendig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze daar wat aan doen? Zou wel heel goed zijn natuurlijk
Helaas niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je weer kan werken, bij dezelfde werkgever?
Jammer Eend, maar eerst maar eens dat oog op gang krijgen.quote:
Ik vind dat ook jammer, maar mijn oog is belangrijker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer Eend, maar eerst maar eens dat oog op gang krijgen.
Hoe bedoel je levendig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen, ik zie er nu slecht mee maar wat ik zie is wel levendig.
Je zat er net te kortquote:Helaas niet.
Ik vind het moeilijk uit te leggen, ik kijk er best moeilijk mee. Het is zo, als ik naar een bal kijk met mijn blinde oog en mijn andere dicht houdt dan zie ik de bal niet. Kijk ik naast de bal dan zie ik hem wel.quote:
Je gaat moeten wennen ja aan deze situatie. En als je linkeroog het straks weer doet moet je ook weer wennen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk uit te leggen, ik kijk er best moeilijk mee. Het is zo, als ik naar een bal kijk met mijn blinde oog en mijn andere dicht houdt dan zie ik de bal niet. Kijk ik naast de bal dan zie ik hem wel.
Dat klopt ook wel. Gelukkig kan ik mij goed aanpassen aan nieuwe situaties.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat moeten wennen ja aan deze situatie. En als je linkeroog het straks weer doet moet je ook weer wennen.
Af en toe #139quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die parkiet is inmiddels levensgevaarlijk, die kan je niet zomaar oppakken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |