Zijn er veel gestopt sinds vorig jaar dat ze zoveel minder zijn dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan het zien of de Olympisch kampioen nu niet zwaar op zijn bek gaat ja
Amper, de basis is, voor zover ik weet, hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn er veel gestopt sinds vorig jaar dat ze zoveel minder zijn dan?
quote:Van de achttien olympisch kampioenen uit Parijs zijn er veertien geselecteerd voor het EK Mönchengladbach.
quote:
Het gaat best wel goed met mij. Morgen mag ik het weekend naar huis. Ik kijk er wel naar uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heyla eend!! Hoe gaat het nu met jou?
Hulloquote:
Superquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat best wel goed met mij. Morgen mag ik het weekend naar huis. Ik kijk er wel naar uit.
oh dat is goed nieuws!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat best wel goed met mij. Morgen mag ik het weekend naar huis. Ik kijk er wel naar uit.
Ik heb heerlijk gefietst, deze keer zonder die extreme hitte en met niet al teveel regenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey pullup!!Hoe was jouw vakantie?
Muizen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:12 schreef pullup het volgende:
En nu maar hopen dat je huis niet ondertussen is overgenomen door de muizen
Zo ongeveer was het, lekker rustigquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gefietst, deze keer zonder die extreme hitte en met niet al teveel regenHet was net goed fietsweer en alles was groen
Haha ja ik denk dat hij die wel mee had in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Muizen?
Hij moet zich vooral zorgen maken dat zijn killerparkiet hem er niet weer meteen uitslaat
Gelukkig maar!! Tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gefietst, deze keer zonder die extreme hitte en met niet al teveel regenHet was net goed fietsweer en alles was groen
Nee. Die zitten allemaal bij mij...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:12 schreef pullup het volgende:
En nu maar hopen dat je huis niet ondertussen is overgenomen door de muizen
Dat is niet gezelligquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Die zitten allemaal bij mij...
Geen huisdieren in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja ik denk dat hij die wel mee had in het ziekenhuis?
Whyquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Die zitten allemaal bij mij...
Nee... Ik trof vanochtend een ravage aan.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen huisdieren in het ziekenhuis
Zelfs geen killerparkieten.
Langzaam aan mag het op bepaalde afdelingen iets meer, dan mag de hond of kat op bezoek komen.quote:
Ja wel logisch ook natuurlijk, ik zag het alleen zo voor me, dat kooitje zo naast het ziekenhuisbedquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langzaam aan mag het op bepaalde afdelingen iets meer, dan mag de hond of kat op bezoek komen.
Maar het is echt beperkt. Een infectiedingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |