Mijn weekend begon om ongeveer 11.00 uur vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Voor iedereen begint het weekend weer op een andere dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn weekend begon om ongeveer 11.00 uur vandaag
Dat is een heel goed plan, ik doe met je meequote:
Zwemmen, niet de meest aantrekkelijke sport voor tv uitzendingen maar meestal doen WE het wel goedquote:
Ah, zijn ze aan het zwemmenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zwemmen, niet de meest aantrekkelijke sport voor tv uitzendingen maar meestal doen WE het wel goed
Het is vrijdagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zijn ze aan het zwemmen
Vrijdag gaan de hockey meisjes en jongentjes weer los
Wat een lieve baby,quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:14 schreef pullup het volgende:
https://www.instagram.com(...)sh=ZG5iNGM5MmdoY2p5u
[ afbeelding ]
Ja ik zat me vanochtend al af te vragen waar ze nog meer mee zouden jagen danquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een lieve baby,
maar
[ afbeelding ]
Het zijn amerikanen, dus de AR15 is standaard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zat me vanochtend al af te vragen waar ze nog meer mee zouden jagen dan
Ah het standaard geweer voor de school shootings. Mag dus daar wel voor maar neit om te jagen, logischquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn amerikanen, dus de AR15 is standaard.
Voor wat exclusievere gevallen denk ik dat de een A10 warthog nemen
Of misschien gewoon een .50cal rifle. Alleen moet je dan niet willen eten wat je schiet
Nou, shotguns worden blijkbaar ook veel gebruik voor school shootingsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah het standaard geweer voor de school shootings. Mag dus daar wel voor maar neit om te jagen, logisch
Dat is geen pils, maar een ander soort bierquote:
Vriendschappelijk verliezen van de Fransen OK , maar dat belooft niet veel goedsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zijn ze aan het zwemmen
Vrijdag gaan de hockey meisjes en jongentjes weer los
We gaan het zien of de Olympisch kampioen nu niet zwaar op zijn bek gaat jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriendschappelijk verliezen van de Fransen OK , maar dat belooft niet veel goeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |