O jij had hetzelfde? als je boos werd het stoptequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, het werkt bij jou dus ook. Irritatie naar een arts doet het stoppen. Zo herkenbaar
Hier is het wel oke, alleen is mijn conditie echt stuk.
Heb een Pullup nodig denk ik om me weer in vorm te krijgen
Dacht heel even slak, tot ik de ijsbeer herkende. En daarna de kaak van de walvis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Correct
Is inderdaad echt lastig om te beginnen altijd
Ik had alleen die ijsbeer herkend in eerste instantiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht heel even slak, tot ik de ijsbeer herkende. En daarna de kaak van de walvis.
Interessantquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Kwam van de week deze tegen, zo goed gemaakt dit![]()
Bekijk deze YouTube-video
@:Domnivoor @:Superbadeendje
Hoezo erg optimistisch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Interessant![]()
Hij is nog erg optimistisch, maar ik zie dat de video van 2016 is.
Dat kind was dood geweest hequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:11 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Alarm fase zwart menson
En de brandweer is nodig omdat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:15 schreef Domnivoor het volgende:
Een zonnebloem van 9 meter hoog![]()
[ afbeelding ]
© Jeroen van der Velde, RTV Oost
Iemand moet dat ding omhoog houdenquote:
Wauwquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:15 schreef Domnivoor het volgende:
Een zonnebloem van 9 meter hoog![]()
[ afbeelding ]
© Jeroen van der Velde, RTV Oost
Maar om daar dan de brandweer voor te gebruiken .........quote:
Altijd weer die schildpadden. Die heeft mazzel dat ie niet tin Nederland leeft want dan was er code pimpelpaars voor uitgeroepenquote:
Het mag wat kostenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar om daar dan de brandweer voor te gebruiken .........
die moeten ook wat te doen hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar om daar dan de brandweer voor te gebruiken .........
https://www.nu.nl/binnenl(...)-week-pas-terug.htmlquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd weer die schildpadden. Die heeft mazzel dat ie niet tin Nederland leeft want dan was er code pimpelpaars voor uitgeroepen
Maar of dit het dan is?quote:
Geld zat toch?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd weer die schildpadden. Die heeft mazzel dat ie niet tin Nederland leeft want dan was er code pimpelpaars voor uitgeroepen
Om de plantjes water te geven met hun spuitquote:
Die zwemmen af en toe ook in ons kustgebied rondquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Voor iedereen begint het weekend weer op een andere dagquote:
Ik moet helaas nog 2.5u werken en dan 1 uur bier drinkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Voor iedereen begint het weekend weer op een andere dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |