SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pinnenmutske op 01-08-2025 08:06:55 ]Werewolf![]()
Stom slotI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja halve topic is bij mij groen dat welquote:quote:
Ik dacht dat jij heeeeel veeeeeel vloogquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, want er zijn maar 2000 mensen met die status. Heb zelf geen ambitie om deel van die veelvliegergroep te worden.
Oh hoi weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh nee ik blijf nog wel effe hihi
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik vlieg slechts zo nu en dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja halve topic is bij mij groen dat wel
[..]
[..]
Ik dacht dat jij heeeeel veeeeeel vloog
[..]
Oh hoi weer
Die lui vliegen meerdere keren per week, het hele jaar door.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vlieg slechts zo nu en dan.
Die lui vliegen meerdere keren per week, het hele jaar door.
van die zakenmensenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Piloten hebben daar ook een handje van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
Piloten hebben daar ook een handje van.
![]()
I'm surrounded by morons!
@hemarookworst @MooieTop6 @Fogel
Ik kijk nu voor stedentrip... brrr eng alleen. Maar alleen reizen is gewoon dubbel zo duur
Als je met z'n tweetjes zou gaan 370 euro pp, maak ik er 1 persoon van 900 euro
Moontje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Bekend verhaal. Los boeken lost dit wel vaak op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:hemarookworst @:mooietop6 @:fogel
Ik kijk nu voor stedentrip... brrr eng alleen. Maar alleen reizen is gewoon dubbel zo duur
Als je met z'n tweetjes zou gaan 370 euro pp, maak ik er 1 persoon van 900 euroIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Waar wil je heen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:hemarookworst @:mooietop6 @:fogel
Als je met z'n tweetjes zou gaan 370 euro pp, maak ik er 1 persoon van 900 euroI'm surrounded by morons!
Ja ik keek nu voor de gein bij tuiquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bekend verhaal. Los boeken lost dit wel vaak op.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: