Ok Boomer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:51 schreef Jahr00n het volgende:
Echt erg een paard dat is doodgegaan. Ieder jaar vreten we er miljoenen op aan frikandellen.
Tja ach, de één huilt zich elke dag in slaap om mensen tienduizenden kilometers verderop die ze niet eens persoonlijk kennen en de ander vindt een overleden dier weer verdrietig..Ieder zijn ding..quote:
Eigenlijk al niet meer toen Bram en Aart Staartjes heengingen l.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:26 schreef Aberkullie het volgende:
Godverdomme eerst Dieuwertje en nu dit schaf dat hele kutfeest maar af voor mij hoeft het niet meer
je bent niet verplicht om het te vieren hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:26 schreef Aberkullie het volgende:
Godverdomme eerst Dieuwertje en nu dit schaf dat hele kutfeest maar af voor mij hoeft het niet meer
Weet je wie er ook geen Sinterklaas vierde.....?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je bent niet verplicht om het te vieren hoor
Sinterklaas die bovenop een zwarte zit lijkt me helemaal niet kunnen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd voor een zwart paard. Een wit paard is het symbool van de jarenlange onderdrukking van de zwarte medemens!!!!!!!!
je moeder?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Weet je wie er ook geen Sinterklaas vierde.....?
Mooi altijd dat degene die zelfverklaard het hardst tegen 'woke' zijn ook altijd de eerste zijn die het er in elk topic aan de haren bijslepen om er weer over te kunnen janken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd voor een zwart paard. Een wit paard is het symbool van de jarenlange onderdrukking van de zwarte medemens!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:43 schreef de_boswachter het volgende:
?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:39 schreef Leshy het volgende:
[..]
Mooi altijd dat degene die zelfverklaard het hardst tegen 'woke' zijn ook altijd de eerste zijn die het er in elk topic aan de haren bijslepen om er weer over te kunnen janken.
sinterklaas heeft een schimmel en zwarte pieten die zijn zwart en roodkapje heeft een rood mutsje Obelix die sjouwt met menhirs en anders dan hou ik ermee opquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:39 schreef Leshy het volgende:
[..]
Mooi altijd dat degene die zelfverklaard het hardst tegen 'woke' zijn ook altijd de eerste zijn die het er in elk topic aan de haren bijslepen om er weer over te kunnen janken.
Maar Obelix is niet dik!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
sinterklaas heeft een schimmel en zwarte pieten die zijn zwart en roodkapje heeft een rood mutsje Obelix die sjouwt met menhirs en anders dan hou ik ermee op
nou wel aan de zware kantquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:27 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Maar Obelix is niet dik!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |