Prime, NSO en Bol.comquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:42 schreef Hogwarts het volgende:
De abo's zijn echt achterlijk veel en worden steeds duurder. Netflix, Spotify, Videoland (), PS+, HBO, vast nog wat vergeten.
Tegenwoordig ben je snel 50-100 kwijt per maand aan abo's…quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:42 schreef Hogwarts het volgende:
De abo's zijn echt achterlijk veel en worden steeds duurder. Netflix, Spotify, Videoland (), PS+, HBO, vast nog wat vergeten.
Ik weiger om meer te nemen zoals Youtube, adblocker erdoorheen werkt vaak goed genoeg. Maar als je een opsomming maakt is het wel ff schrikken jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je snel 50-100 kwijt per maand aan abo's…
Dazn 20 euro
Netflix 20 euro want ik wil 4k en dolby atmos
13 euro hb max
Youtube premium want ik word hondsdol van de reclame. Gelukkig heb ik ook muziek.
Ik zou ook abo willen van een krant, en nog een game spelen waarvoor je moet betalen maandelijks. Maar ja er moeten grenzen komen
Doe je zelf. Betaal alleen voor Spotifyquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dazn 20 euro
13 euro hb max
Youtube premium want ik word hondsdol van de reclame. Gelukkig heb ik ook muziek.
Ik zou ook abo willen van een krant, en nog een game spelen waarvoor je moet betalen maandelijks. Maar ja er moeten grenzen komen
- bericht verwijderd door modquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:42 schreef Hogwarts het volgende:
Buiten hun actualiteitenprogramma's om zendt RTL4 tegenwoordig idd vooral rommel uit. Maar misschien vinden kinderen die hysterische sfeer die er vaak omheen hangt wel leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:19 schreef Filosoofert het volgende:
Langzaam verandert het principe "televisie"
Van 1 aanbieder naar een shitload, alles vakkundig verspreid.
Misschien is televisie daarom zo slecht geworden de laatste 10 jaar, om ons alvast deze kant op te helpen.
Als de krant die je wil lezen een DPG-krant is, en je neemt de een na goedkoopste digitale variant, kan je ook de (premium-)artikelen uit de ándere DPG-kranten lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is helaas tegen de regels hier. Maar erg bedankt voor de tip. heb de linkjes opgeslagen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
-bericht verwijderd wegens illegale torrentdeling
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is helaas tegen de regels hier. Maar erg bedankt voor de tip. heb de linkjes opgeslagen.
Naar stremio verwijzen is illegaal. Ik heb volledig volgens de forumregels gemodquote:
Stemrio, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naar stremio verwijzen is illegaal. Ik heb volledig volgens de forumregels gemod
quote:
Zeggen ze in real live ook tegen mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:43 schreef Fok-it het volgende:
Wat ben je toch ook een totale idioot he Capuchon
Hoe ervaar je dat? Als vervelend of ook ergens opwindend?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeggen ze in real live ook tegen mij.
Onzin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naar stremio verwijzen is illegaal. Ik heb volledig volgens de forumregels gemod
Nu ben ik benieuwd wat voor een vuiligheid hier stondquote:
valt Anderlecht onder Nederlands voetbal?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:06 schreef Plots het volgende:
Bij Canalplus heb je voor 15 p/m Nederlandse tv + ESPN Compleet met Nederlands voetbal
Topicstarter is voor Club Brugge. Niet zo snel getriggerd zijn, Nizno.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt Anderlecht onder Nederlands voetbal?
Dat is wel relaxt wanneer je een uitkering hebt ja. Alleen heeft een werkende als ik daar niks aan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:21 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb op mijn samsung nu Samsung-tv.
Kan gewoon de hele dag Ice Road truckers, robo-wars en ww2 documentaires kijken. Voor gratis
Je kan gewoon Revanced installeren op Android dan heb je Yt Premium voor noppesquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dazn 20 euro
13 euro hb max
En na een maand werkt het niet meer. Been there, done that.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Neem toch eens IPTV
niet perfect maar scheelt wel veel in die achterlijke kosten
Werkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt wanneer je een uitkering hebt ja. Alleen heeft een werkende als ik daar niks aan.
Of gewoon Brave Browser op al je systemen gebruiken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef Armani XL het volgende:
Je VPN op Albanië zetten en YouTube heeft geen reclames meer. Scheelt weer premium.
Daarom zeg ik ook dt het niet perfect isquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En na een maand werkt het niet meer. Been there, done that.
Ben het met je eens, ik kan hier ook geen CL zien want dat zit hij Ziggo en dat heb ik niet, van de betaaldiensten heb ik alleen Netflixquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil gewoon een potje voetbal kijken: tweede voorronde van de Europa League, BK Häcken tegen RSC Anderlecht. Geen topaffiche, en eigenlijk ben ik supporter van hun grote rivaal, Club Brugge. Maar op het moment van schrijven zitten ze in de verlengingen. Die had ik graag willen zien.
Blijkbaar heeft Anderlecht zelf de uitzendrechten gekocht en toont de match op Mauve TV. Daarvoor moet je maandelijks betalen.
Vroeger werden zulke wedstrijden nog uitgezonden op een derde kanaal, zoals VTM4 (een beetje de Vlaamse versie van RTL6). Toen konden alle fans gewoon meekijken. Maar nee, tegenwoordig moet je overal voor betalen. Ik wil terug naar die tijd. Er was zelfs een periode waarin je wekelijks één competitiewedstrijd kon volgen op een open kanaal in België. Wel al enkele jaren geleden. Maar dat was echt zo
En dan nog een frustratie over dit genre: DAZN — de grootste geldwolven die er zijn. Vorig jaar kon je voor een tientje extra per maand via je operator, zoals Orange, naar het Belgische competitievoetbal kijken.
Nu moet je een of andere gare app downloaden, en tikken ze ¤19,99 per maand af — waar je dan ook nog eens een jaar lang aan vastzit.
Bedankt voor de tip, maar mijn vraag is waarom tonen ze geen reclame dan in Albaniëquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef Armani XL het volgende:
Je VPN op Albanië zetten en YouTube heeft geen reclames meer. Scheelt weer premium.
Dit bestaat?quote:
Is dat wat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik heb alleen nog Pathé Thuis. Betalen per film, kijk je niks kost het niks. Meer dan dat en YouTube kijk ik niet meer.
Albanese maffiaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar mijn vraag is waarom tonen ze geen reclame dan in Albanië
Ze hebben niet alles, maar het aanbod films is groter dan de meesten en je betaalt dus pas als je wat wilt zien. Ik kijk sporadisch een film en dat lukt wel.quote:
Nee, maar dat weet een Belg nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |