SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Maar weet niet of ik het met worstjes zou doen, kun je beter wat filetlapjes klein snijdenquote:
Ligt er niks lekkers?quote:
ook een optie idd. misschien nog ietwat marineren is dan ook mogelijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar weet niet of ik het met worstjes zou doen, kun je beter wat filetlapjes klein snijden
Ja zou het in een eenvoudige marinade doen, ketjap, azijn, knoflook en misschien nog wat gember. Vond het vrij vlak qua smaak, maar kan ook komen omdat er vrij veel mie bij zit, of dat mijn smaakpapillen wat zijn aangetast omdat ik de halve dag boven de tapijtlijm heb gehangenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een optie idd. misschien nog ietwat marineren is dan ook mogelijk
Meh. Paar dingen. Ik had ook niet teveel moeten verwachten van een bungalowpark buffet restaurant.quote:
morgen maar extra snackenquote:
Ik weet niet zo goed wat ik bij een bugalowparkbuffet moet verwachtenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh. Paar dingen. Ik had ook niet teveel moeten verwachten van een bungalowpark buffet restaurant.
De pizzeria was wel prima gisteren dus had m'n verwachting op dat niveau gelegd.
Dat kon ook niet slechter.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
morgen maar extra snacken
en het is vast beter dan het buffet op de boot
als ik ooit weer met de auto naar schotland ga en ze gaan me vragen bij de checkin of ik het bij wil boeken moet ik echt mijn best gaan doen om een normaal antwoord te geven en niet iets in de categorie 'ik ga liever dood'quote:
@dud0r foto's!quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik bij een bugalowparkbuffet moet verwachten
dat idee had ik idd, kip is ook een blanke smaak en zag in de bereiding alleen staan aanbakken, zonder marineren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou het in een eenvoudige marinade doen, ketjap, azijn, knoflook en misschien nog wat gember. Vond het vrij vlak qua smaak, maar kan ook komen omdat er vrij veel mie bij zit, of dat mijn smaakpapillen wat zijn aangetast omdat ik de halve dag boven de tapijtlijm heb gehangen
goed vooruitzicht!quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Onder het mom van Yolo. In oktober 2 dagen achter elkaar naar een concert. Ik heb dan toch vakantie
Ik heb sws wel meer concerten staan in mijn vakantie en ook nog laterquote:
Op die DFDS schuit kun je prima eten. Niks mis mee. Niet zo aanstellen hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik ooit weer met de auto naar schotland ga en ze gaan me vragen bij de checkin of ik het bij wil boeken moet ik echt mijn best gaan doen om een normaal antwoord te geven en niet iets in de categorie 'ik ga liever dood'
neequote:Op donderdag 31 juli 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op die DFDS schuit kun je prima eten. Niks mis mee. Niet zo aanstellen hoor.
Ik ben alweer weg.quote:
Ja maar die heb ik niet geboekt want dat vind ik beetje onzin.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:13 schreef gianni61 het volgende:
Hmm. Bungalowparkbuffet
is die er ook voor ontbijt?
Als je geen smaakpapillen hebt is dat prima eten ja.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op die DFDS schuit kun je prima eten. Niks mis mee. Niet zo aanstellen hoor.
Die valt hier, denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zou hier regen komen maar schijnbaar niet meer.
half jaar van grijsheid.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:28 schreef gianni61 het volgende:
Het is wel erg vroeg donker vandaag.
Winter is coming
quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:28 schreef gianni61 het volgende:
Winter is coming
We hebben al weer 7 maanden gehad van dit jaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:28 schreef gianni61 het volgende:
Winter is coming
Ja zo cute.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien dit najaar weer naar Ouwehands Dierenpark. Baby Koala geboren![]()
![]()
![]()
Waarom extra? Voor de centjes of de uurtjes?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
zometeen eten, morgen nog even extra uurtjes werken
omdat het allemaal wat krapjes is op werk qua mensen momenteel en ik een beetje centen extra wel goed plan vindquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom extra? Voor de centjes of de uurtjes?
huh wat?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:04 schreef mschol het volgende:
"Onze baby heeft een zus die al dertig jaar is en de vader was nog een kleuter toen het embryo werd ingevroren."
Ja ik dacht het is nu geen hoogseizoen voor jou, maar natuurlijk wel zomer dat iedereen vakantie heeftquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het allemaal wat krapjes is op werk qua mensen momenteel en ik een beetje centen extra wel goed plan vind
uurtjes eigenlijk nooit
klopt, afgelopen week hadden we vakantieganger en dan ook nog zieke en mensen die vrij hadden gekregen.. dus we stonden met minimaal aantal mensen en dan blijven dingen als retouren verwerken beetje liggen.. vinden klanten tot op zekere hoogte niet erg.. maar op een gegeven moment gaan ze zeurenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dacht het is nu geen hoogseizoen voor jou, maar natuurlijk wel zomer dat iedereen vakantie heeft
quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)baby-ter-wereld.html
Vind dit altijd wel bijzonder, als het al jaren niet lukt dan lijkt me dat toch een teken van de natuur dat het misschien niet zo'n goed idee is?quote:Ondanks de moeizame geboorte van afgelopen weekend maken moeder en kind het goed. Het stel probeerde voor de overstap op ivf al meer dan zeven jaar een kind te krijgen. Bij ivf wordt een embryo buiten het lichaam bevrucht met zaadcellen en vervolgens in de baarmoeder geplaatst.
zie je niets vanquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien dit najaar weer naar Ouwehands Dierenpark. Baby Koala geboren![]()
![]()
![]()
Verstoppen ze dat beestje?quote:
Ernstig zorgwekkend*quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft hulp zoeken, dit is niet meer zorgelijk maar zorgwekkend
Is het niet bij koala's dat dat van die hele onhandige beesten zijn dat de baby's regelmatig uit de buidel donderen als ze aan een tak hangen?quote:
Is duudje dit nu aan het doen in de bungalow?quote:
was voor een andere chat maar neequote:Op donderdag 31 juli 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is duudje dit nu aan het doen in de bungalow?
In wat voor chats plaats jij naakte klei boetserende mannen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was voor een andere chat maar nee
niets is meer heiligquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)onden-afstellen.html
Wil ik ook wel weten. For a friend.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In wat voor chats plaats jij naakte klei boetserende mannen?
dtsquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In wat voor chats plaats jij naakte klei boetserende mannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Nee maar dat is je ziekte die dat zegt. Die liegt tegen je.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:23 schreef Karzai het volgende:
ik heb opzich een hele lieve famiie en moeder maar heb niet het idee dat zij oprecht zijn
Artikel geschreven door Kevin Krikhaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)onden-afstellen.html
Ga jij nou eerst maar eens je bananensplittompouce halenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weten. For a friend.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dtsDie ziet er leuker uit dan die blote ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En je beseft dat dat geen gedachtegang is die je hoort te hebben? En dat wij daar heel erg van schrikken?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Dit is een goed moment om te gaan vegen ja. Jezus.
Zou ik niet van m pikken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat het echt Jezus was hoor
Dag bewijs.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Dit is een goed moment om te gaan vegen ja. Jezus.
Nee denk dat er een mod de context een beetje mistquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat het echt Jezus was hoor
quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Paard likt konijn en alles was weer goed.
Dat krijg je als dudor op zwart gaat. Meteen chaos.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me niet helemaal de bedoeling om dat soort posts nu weg te halen, dan begrijp je er echt geen dolle kut van.
Deed die wel eens wat als mod danquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat krijg je als dudor op zwart gaat. Meteen chaos.
ja maar hij is niet meer zoveel hier als een paar jaar terugquote:
Deelt hij thuis ook notes uit?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar hij is niet meer zoveel hier als een paar jaar terug
hij heeft nu zijn handen vol aan mij onder controle houden
ja maar die zijn liefquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deelt hij thuis ook notes uit?
Spreek je nu uit ervaring?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien hield ie achter de schermen iedereen in het gareel.
Ik heb ook een aantal lieve notesquote:
Zou het?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overal van die sticky notes opplakken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deelt hij thuis ook notes uit?
Denk dat een vlammenwerper effectiever is, maakt het gelijk duidelijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de mattenklopper of toch met een zweep?
Een hengel.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ook nog tepelklemmen, boeien, en soms gooide hij zijn gewicht in de strijdquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat nog zware jaren krijgenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Het is toch van de godverdomme zotte dat ik nu die airco weer aan moet zetten
Zal die saunabuur wel weer zijn.
De vraag is alleen waarom ze zo plakkerig zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overal van die sticky notes opplakken.
Met lieve woordjes of met herinneringen want ouderdom?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In elke hoek een dominant plasje doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop hier niet nog jaren te wonenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat nog zware jaren krijgen
Dat die tegen je praat alsof je een haperende airco bent?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
De gedachte dat Nattekat me streng komt toespreken is ergens wel opwindend
Nu je nieuwe baan hebt zul je vast snel hypotheek kunnen regelen. Ben je al begonnen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop hier niet nog jaren te wonen
quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die tegen je praat alsof je een haperende airco bent?
Nog niet. Ben wel aan het overwegen om eens contact op te nemen met een adviseur.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu je nieuwe baan hebt zul je vast snel hypotheek kunnen regelen. Ben je al begonnen?
quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb serieus postits met herinneringen.
Hihi pos-tits.
Dertig procent overbieden en je maakt een kansje.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet. Ben wel aan het overwegen om eens contact op te nemen met een adviseur.
Als hij zijn crypto gebruikt dan kan hij het gewoon bijna contant afrekenen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dertig procent overbieden en je maakt een kansje.
Ach tonnetje meer of minder ligt toch niemand wakker vanquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dertig procent overbieden en je maakt een kansje.
Oh die was niet voor hier, was voor Hertzquote:
d'ohquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die was niet voor hier, was voor Hertz
Ik vraag me dan af of er achter de schermen nog iets aan gedaan wordt of gewoon doei je leert maar normaal te doen.quote:
We zitten niet op FOK! omdat we zo normaal zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of er achter de schermen nog iets aan gedaan wordt of gewoon doei je leert maar normaal te doen.
niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten niet op FOK! omdat we zo normaal zijn.
Oi, boyo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten niet op FOK! omdat we zo normaal zijn.
Ik moest naar de wc. En nu kom ik niet meer in slaap natuurlijk.quote:
hmmm nou ja op fok zitten werkt ook niet meequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 04:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest naar de wc. En nu kom ik niet meer in slaap natuurlijk.
Toch nog wat geslapen. Nu is de wekker intussen gegaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 04:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm nou ja op fok zitten werkt ook niet mee
bijna weekendquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 05:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch nog wat geslapen. Nu is de wekker intussen gegaan.
quote:
Helloquote:
loewak, ook wel bekend als een civetkatachtige of Aziatische palmrollerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 06:32 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet wat het is maar ik wil het !!![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Thnxquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
loewak, ook wel bekend als een civetkatachtige of Aziatische palmroller
quote:
Was geen droom, maar er is inmiddels geveegdquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:23 schreef gianni61 het volgende:
ik had een hele vreemde droom en omdat mijn wekker mij er ruw uit weg rukte herinner ik hem nu ook nog
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was geen droom, maar er is inmiddels geveegd
NOS meldt het via de radionieuws.quote:
euhm....quote:ook een kabelbreuk in het mobiele netwerk
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
zat wat te lezen over de vorige storingen van odido:
[..]
euhm....
Ja, graag gedaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dank je wel voor het aanzetten van het licht
Dat moet iemand anders doen of gedaan hebben. Ik heb niet aan de kraan gezeten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hoop wel dat de kraan uitgezet is die vannochted aanstond
Misschien was het pappie wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet iemand anders doen of gedaan hebben. Ik heb niet aan de kraan gezeten.
Dat is sowieso niet echt slimquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:27 schreef Nattekat het volgende:
Erg blij dat ik gisteren in bed nog tot de conclusie kwam dat het niet zo slim was om de deur open te houden
Koelt wel lekker af in huis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:27 schreef Nattekat het volgende:
Erg blij dat ik gisteren in bed nog tot de conclusie kwam dat het niet zo slim was om de deur open te houden
gohquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:27 schreef Nattekat het volgende:
Balkondeur of raam, och. Same difference.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet echt slim
Ik moet dat altijd voor de 12/13e van de maand doen ofzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De maand juli is afgelopen, dus de declaraties over afgelopen maand kunnen weer worden ingediend.
Dat moet toch ook helemaal niet als je een airco hebt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:27 schreef Nattekat het volgende:
het was dan ook een zomers buitje gisteravond.quote:
Ach, het is toch Limburg maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was dan ook een zomers buitje gisteravond.
met bijbehorende modderstromen en uitgespoelde paden
Dit klinkt wel heel logisch. Zo werkt het bij ons niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De maand juli is afgelopen, dus de declaraties over afgelopen maand kunnen weer worden ingediend.
Volgende week doen we dan wel weer een hittegolfquote:
Ja het is weer de 1e van de maand. Dus van een heleboel mensen is op raadselachtige wijze weer un account verlopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zou best tijd wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week doen we dan wel weer een hittegolf
Wel als die airco een slang heeftquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet toch ook helemaal niet als je een airco hebt?
Mooiste stukje Nederlandquote:
Gaan de Indiërs van de helpdesk nu ook al vliegenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Be careful, don't worry!
Ga je een keer upgraden naar een echte airco?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als die airco een slang heeft
En als je de hele nacht de airco aan laten een tikje overdreven vindt.
Whehehequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, prachtige natuur. Gewoon alles aan de elementen overlaten daar.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan de Indiërs van de helpdesk nu ook al vliegen
Als ik ooit een huis kan kopen jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je een keer upgraden naar een echte airco?
NEEquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week doen we dan wel weer een hittegolf
Bellen aan het stuur paardelulquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
Be careful, don't worry!
en een grote muur bouwen om de Hollanders buiten te houdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, prachtige natuur. Gewoon alles aan de elementen overlaten daar.
Ok.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een grote muur bouwen om de Hollanders buiten te houden
Lekker handig als je probeert te bellen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
zat wat te lezen over de vorige storingen van odido:
[..]
euhm....
Have you tried turning it off and on againquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]"Good morning sir, this is John. I am your captain today."
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik geloof dat kerel wel blij is met m'n actie om de mobiele airco van werk te kidnappen en in de slaapkamer neer te zetten. Helemaal omdat afgelopen week een van de buurkoters een slechte slaapweek heeft, jankend kind met volume op 11 nodigt niet uit tot het openhouden van je raam.
En al die Duitsers en Belgen dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een grote muur bouwen om de Hollanders buiten te houden
Jep.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again
[ afbeelding ]
Zelfde netwerk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
Hmm simpel werkt hier wel op mijn telefoon. Zou ook storing hebben lees ik.
En anders oordopjes?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Maar als het 18 graden is in je kamer als je wil gaan slapen, valt het wel te doen met raam op ventilatiekier.
Die zijn natuurlijk wel welkomquote:
Ik ga wel denken dat het aan mijn netwerk ligt dat ik niks kan bellen.quote:
Tikkeltje discriministisch wel danquote:
Het kan erger; Zuid Limburg, je zal er maar wonenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zal er maar klant zijn.
Da's bij mij smeken om een oorontsteking helaas. Maar met de slaapkamerdeur op een kier komt er via andere kamers wel verse lucht binnen ook. En dus ventilatiekiertje. Goddank is de geluidsisolatie van de slaapkamerramen best prima.quote:
Het kan nog erger, je zal maar in Zuid-Limburg wonen EN Odido hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het kan erger; Zuid Limburg, je zal er maar wonen
#thoughtsandprayersquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kan nog erger, je zal maar in Zuid-Limburg wonen EN Odido hebben.
Sowquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
#nattekatstrugglesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's bij mij smeken om een oorontsteking helaas. Maar met de slaapkamerdeur op een kier komt er via andere kamers wel verse lucht binnen ook. En dus ventilatiekiertje. Goddank is de geluidsisolatie van de slaapkamerramen best prima.
Maar ja, daar heb je dus niks aan als je de ramen open hebt. Dus YAY, aircounit.
Maar voor mobiele airco moet je ook je raam openhouden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik geloof dat kerel wel blij is met m'n actie om de mobiele airco van werk te kidnappen en in de slaapkamer neer te zetten. Helemaal omdat afgelopen week een van de buurkoters een slechte slaapweek heeft, jankend kind met volume op 11 nodigt niet uit tot het openhouden van je raam.
Oi, ik ben alleen maar blij dat ik goed heb kunnen slapen dankzij dat ding, hoef je niet zo lelijk te doen.quote:
Maar daar heb je niks aan bellen, want de rest van Nederland verstaat je niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lelijk!?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oi, ik ben alleen maar blij dat ik goed heb kunnen slapen dankzij dat ding, hoef je niet zo lelijk te doen.
Nimmerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Lelijk!?Neem je de struggles van Nattekat niet serieus dan?
Geen van beidequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De airco staat niet aan tijdens het slapen, daar is degene die ik heb (oud beestje) veel te lawaaiig voor. Maar het haalt wel de hitte/benauwdheid eruit en dat is voor het in slaap vallen genoeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar voor mobiele airco moet je ook je raam openhouden?
Daar woon ik toch nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:tamieke moest zwaaien van dud0r want we rijden over de Helmondse weg in Weert
Helmond is meer @EttovanBelgie z'n terreinquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:tamieke moest zwaaien van dud0r want we rijden over de Helmondse weg in Weert
Nee. Wel een soort van vogeltjes die er op lijken maar het niet zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:37 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, heb je ook kolibries daar?
We zijn elkaar nog niet tegengekomen (denk ik)quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helmond is meer @:ettovanbelgie z'n terrein
Oh, dat is wel jammer. Hoe gaat het met het vliegeren? Zo te zien is er vandaag bijna geen wind.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Wel een soort van vogeltjes die er op lijken maar het niet zijn
komende 2 weken geen wind voorspeldquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Hoe gaat het met het vliegeren? Zo te zien is er vandaag bijna geen wind.
In Nederland waait het elke dagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komende 2 weken geen wind voorspeldIn september is er een kitecamp dus hopelijk dan wel wind
Too soonquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik heb schijnbaar iets af te krijgen vandaag en kan jullie dus niet vergezellen. Tot vanavond
Of eerder als ik toegeef aan de stemmen in m'n hoofd.
@Faxiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. Veel erg goede kitesurfers komen ook uit nederland :p
@Faxiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
quote:
Oeh zou mooi zijn om dan naar het strand te gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt die storm nog dinsdag?
Geef nu maar gewoon toe dat je gewoon een lui ding bentquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:49 schreef Haags het volgende:
Ik heb echt geen energie vandaag. Volgens mij hooikoorts of zo, ik nies me ook helemaal de tering.
Strand met storm.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh zou mooi zijn om dan naar het strand te gaan.
Uitwaaigenot.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh zou mooi zijn om dan naar het strand te gaan.
Moet je toch maar weer hier komen oefenen zodat als het daar eens een keertje waait je je skills kunt showenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al is die wind geloof ik al weer wat afgezwaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo te zien misschien windkracht 7 aan de kust. Niet echt dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doe nou maar nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik heb schijnbaar iets af te krijgen vandaag en kan jullie dus niet vergezellen. Tot vanavond
Of eerder als ik toegeef aan de stemmen in m'n hoofd.
Nou eerst maar op dat bord zien je te komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je toch maar weer hier komen oefenen zodat als het daar eens een keertje waait je je skills kunt showen
quote:
Denk het. Het is wel een heel klein beetje vergezocht, dus misschien ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk het. Het is wel een heel klein beetje vergezocht, dus misschien ook niet.
Vaguebookingquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk het. Het is wel een heel klein beetje vergezocht, dus misschien ook niet.
Kun je dat niet op het droge oefenen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou eerst maar op dat bord zien je te komen
zo'n emmer van de kfcquote:
Ik had echt even een paar seconden nodig om te bedenken waar het op sloegquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaguebooking
Ga maar gewoon aan je werk
Nee dan breek ik watquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dat niet op het droge oefenen?
hihi trekkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
De kite moet je op het board trekken
Hebben ze niet een bad met van die schuimkussens in de buurt?quote:
Waarom nog gillen terwijl je al veilig op de grond staat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
Lekker naar de kermis in de woestijn
echt he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom nog gillen terwijl je al veilig op de grond staat.
Nee werkt toch niet zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze niet een bad met van die schuimkussens in de buurt?
'Veilig.'quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom nog gillen terwijl je al veilig op de grond staat.
Valt mee met de klapquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
Lekker naar de kermis in de woestijn
Is daar niet een blotekontfilmpje van?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee werkt toch niet zo![]()
Je weet wat kitesufen is toch?
[ afbeelding ]
Nee das gelukkig niet op film vastgelegd :pquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is daar niet een blotekontfilmpje van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |