SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Maar weet niet of ik het met worstjes zou doen, kun je beter wat filetlapjes klein snijdenquote:
Ligt er niks lekkers?quote:
ook een optie idd. misschien nog ietwat marineren is dan ook mogelijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar weet niet of ik het met worstjes zou doen, kun je beter wat filetlapjes klein snijden
Ja zou het in een eenvoudige marinade doen, ketjap, azijn, knoflook en misschien nog wat gember. Vond het vrij vlak qua smaak, maar kan ook komen omdat er vrij veel mie bij zit, of dat mijn smaakpapillen wat zijn aangetast omdat ik de halve dag boven de tapijtlijm heb gehangenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een optie idd. misschien nog ietwat marineren is dan ook mogelijk
Meh. Paar dingen. Ik had ook niet teveel moeten verwachten van een bungalowpark buffet restaurant.quote:
morgen maar extra snackenquote:
Ik weet niet zo goed wat ik bij een bugalowparkbuffet moet verwachtenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh. Paar dingen. Ik had ook niet teveel moeten verwachten van een bungalowpark buffet restaurant.
De pizzeria was wel prima gisteren dus had m'n verwachting op dat niveau gelegd.
Dat kon ook niet slechter.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
morgen maar extra snacken
en het is vast beter dan het buffet op de boot
als ik ooit weer met de auto naar schotland ga en ze gaan me vragen bij de checkin of ik het bij wil boeken moet ik echt mijn best gaan doen om een normaal antwoord te geven en niet iets in de categorie 'ik ga liever dood'quote:
@dud0r foto's!quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik bij een bugalowparkbuffet moet verwachten
dat idee had ik idd, kip is ook een blanke smaak en zag in de bereiding alleen staan aanbakken, zonder marineren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou het in een eenvoudige marinade doen, ketjap, azijn, knoflook en misschien nog wat gember. Vond het vrij vlak qua smaak, maar kan ook komen omdat er vrij veel mie bij zit, of dat mijn smaakpapillen wat zijn aangetast omdat ik de halve dag boven de tapijtlijm heb gehangen
goed vooruitzicht!quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Onder het mom van Yolo. In oktober 2 dagen achter elkaar naar een concert. Ik heb dan toch vakantie
Ik heb sws wel meer concerten staan in mijn vakantie en ook nog laterquote:
Op die DFDS schuit kun je prima eten. Niks mis mee. Niet zo aanstellen hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik ooit weer met de auto naar schotland ga en ze gaan me vragen bij de checkin of ik het bij wil boeken moet ik echt mijn best gaan doen om een normaal antwoord te geven en niet iets in de categorie 'ik ga liever dood'
neequote:Op donderdag 31 juli 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op die DFDS schuit kun je prima eten. Niks mis mee. Niet zo aanstellen hoor.
Ik ben alweer weg.quote:
Ja maar die heb ik niet geboekt want dat vind ik beetje onzin.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:13 schreef gianni61 het volgende:
Hmm. Bungalowparkbuffet
is die er ook voor ontbijt?
Als je geen smaakpapillen hebt is dat prima eten ja.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op die DFDS schuit kun je prima eten. Niks mis mee. Niet zo aanstellen hoor.
Die valt hier, denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zou hier regen komen maar schijnbaar niet meer.
half jaar van grijsheid.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:28 schreef gianni61 het volgende:
Het is wel erg vroeg donker vandaag.
Winter is coming
quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:28 schreef gianni61 het volgende:
Winter is coming
We hebben al weer 7 maanden gehad van dit jaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:28 schreef gianni61 het volgende:
Winter is coming
Ja zo cute.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien dit najaar weer naar Ouwehands Dierenpark. Baby Koala geboren![]()
![]()
![]()
Waarom extra? Voor de centjes of de uurtjes?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
zometeen eten, morgen nog even extra uurtjes werken
omdat het allemaal wat krapjes is op werk qua mensen momenteel en ik een beetje centen extra wel goed plan vindquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom extra? Voor de centjes of de uurtjes?
huh wat?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:04 schreef mschol het volgende:
"Onze baby heeft een zus die al dertig jaar is en de vader was nog een kleuter toen het embryo werd ingevroren."
Ja ik dacht het is nu geen hoogseizoen voor jou, maar natuurlijk wel zomer dat iedereen vakantie heeftquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het allemaal wat krapjes is op werk qua mensen momenteel en ik een beetje centen extra wel goed plan vind
uurtjes eigenlijk nooit
klopt, afgelopen week hadden we vakantieganger en dan ook nog zieke en mensen die vrij hadden gekregen.. dus we stonden met minimaal aantal mensen en dan blijven dingen als retouren verwerken beetje liggen.. vinden klanten tot op zekere hoogte niet erg.. maar op een gegeven moment gaan ze zeurenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dacht het is nu geen hoogseizoen voor jou, maar natuurlijk wel zomer dat iedereen vakantie heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |