dankjewelquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lars Boom wordt volledig gesloopt door de interviewer van Sporza, maar hij lacht alles weg.
En toch maakt ze nog geen grootse indruk als er gesprint wordt voor de bonusseconden op de toppen. Maar goed, ze zal weinig explosiviteit hebben met dat absurde kinderverzet. Zodra het koffiemolentje >10km moet gaan draaien ziet het er waarschijnlijk weer heel anders uit.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Demi de benen van het Baskenland heeft, rijdt ze Gigante op grote achterstand overigens.
Als die Stephen Delcourt die je gisteren hoorde aan de touwtjes trekt daar dan denk ik dat Vollering minder aan deze ploeg heeft dan ze aan SD had.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Chabbey rijdt alleen voor Chabbey BV, en ik krijg niet de indruk dat bijvoorbeeld een Boom hier heel veel problemen mee heeft.
Die heeft in aanloop naar de Giro last gehad van een parasiet en nauwelijks kunnen trainen. Na een onzichtbare Giro uiteraard ook gewoon opstellen in de Tour dan. Sowieso presteren ze belabberd met hun dikke budget en is die ploeg maar een bij elkaar geraapt zooitje dure rensters die niet leveren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Klimster Lucinda Brand is niet meer de klimster Lucinda Brand van vorig jaar.
Dat lijkt mij niet het tactisch genie nee. Blijft toch moeilijk een team leiden, bij Soudal hebben ze dat beter voor elkaar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als die Stephen Delcourt die je gisteren hoorde aan de touwtjes trekt daar dan denk ik dat Vollering minder aan deze ploeg heeft dan ze aan SD had.
Mede omdat ze de grens om volstrekt onduidelijke redenen op 22 jaar en jonger hebben gelegd. Als je dat naar de mannentour vertaalt wint Romain Gregoire (34e op bijna 2,5 uur) het jongerenklassement.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:49 schreef wimderon het volgende:
De strijd om het wit is ook redelijk tragisch, met Vinke en Bego die elkaar schaduwen zo ergens rond plek 40.
Dat is wel vaag inderdaad. Waar ik 25 jaar bij de mannen inmiddels veel te oud vind als bovengrens, is 22 jaar bij de vrouwen weer het andere uiterste. Maak daar voor beide rondes gewoon 23 of 24 jaar van. Lijkt wel alsof de ASO totaal niet wil meegaan met de tijd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:31 schreef Kloit het volgende:
[..]
Mede omdat ze de grens om volstrekt onduidelijke redenen op 22 jaar en jonger hebben gelegd. Als je dat naar de mannentour vertaalt wint Romain Gregoire (34e op bijna 2,5 uur) het jongerenklassement.
Vrouwen zijn nu eenmaal sneller over hun top heenquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:31 schreef Kloit het volgende:
[..]
Mede omdat ze de grens om volstrekt onduidelijke redenen op 22 jaar en jonger hebben gelegd. Als je dat naar de mannentour vertaalt wint Romain Gregoire (34e op bijna 2,5 uur) het jongerenklassement.
Jeannie Longo is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 05:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nu eenmaal sneller over hun top heen
@:momo kan dit beamen
Fiets die nog?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:27 schreef Kloit het volgende:
[..]
Jeannie Longo is het hier niet mee eens.
Op zich vind ik dat logischer dan wat we afgelopen jaren zagen dat de gele trui drager, ook de leider was van de witte trui. Waarom heb je dan nog een apart klassement voor jongeren?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:31 schreef Kloit het volgende:
[..]
Maar waarom verlagen ze de grens dan bij de mannen niet en bij vrouwen welquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat logischer dan wat we afgelopen jaren zagen dat de gele trui drager, ook de leider was van de witte trui. Waarom heb je dan nog een apart klassement voor jongeren?
Ja, dat weet ik niet. Ik ben niet van de aso. Maar dat zouden ze wat mij betreft ook moeten doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar waarom verlagen ze de grens dan bij de mannen niet en bij vrouwen wel
Dit jaar had Onley ook ruim gewonnen als het onder 23 wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:29 schreef Felagund het volgende:
23/24 zou misschien de gulden middenweg zijn, maar het blijft natuurlijk lastig omdat je bij supertalenten als Pogacar etc het nog steeds hebt dat die trui meerdere jaren achter elkaar winnen.
Maar het is Lipowitz die de trui heeft gewonnen dit jaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit jaar had Onley ook ruim gewonnen als het onder 23 was
Volgend jaar Toon Aerts op z'n 32e voor het wit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beste oplossing imo zou zijn witte trui eerste x jaar dat iemand een profcontract heeft. Voorkom je Pogacar-achtige problemen en hoef je ook niet het weer te veranderen als een volgende generatie opeens weer pas later of nog eerder op hun pieken komen.
Ja, dit zou wel een goede oplossing zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beste oplossing imo zou zijn witte trui eerste x jaar dat iemand een profcontract heeft. Voorkom je Pogacar-achtige problemen en hoef je ook niet het weer te veranderen als een volgende generatie opeens weer pas later of nog eerder op hun pieken komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |