SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dit leest toch anders als je zelf vakantie hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de hele dag al zware vrijdagvibes.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit leest toch anders als je zelf vakantie hebt.
quote:
Nee. Ik had die wel opgevraagd. En daarna bij een buurman verderop se straat die voorheen zelf ook de gevels deed (meerdere koophuizen hier heeft hij in het verleden gedaan). En die had een ander aangeraden. Die kon het iets goedkoper doen en had betere reviews.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die van de woningbouw geen special price om jullie huizen ook mee te doen?
No worries, taking one for the teamquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin houdt zich in
Mobiel is dat best wel vervelend omdat je niet een waarschuwing krijgt ofzo dat je in een gesloten topic post.quote:
Daar doen we het voor.quote:
Huehue doenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar doen we het voor.
Huehue voor.
Soms post ik als het nog open is en dan zie ik dat het dicht is als ik gepost hebquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Mobiel is dat best wel vervelend omdat je niet een waarschuwing krijgt ofzo dat je in een gesloten topic post.
Ik had dat zelf toen ook heel vaak en ik vond dat best wel vervelend.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, belachelijk, vind dat echt niet kunnen, onacceptabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Er zou gewoon een soort waarschuwing melding moeten komen ofzo voor crew als ze door een gesloten topic willen posten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms post ik als het nog open is en dan zie ik dat het dicht is als ik gepost heb
Precies, dat. In mijn tijd was dat wel andersquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
Door slotjes heen posten? Wie doet dat nou?Wat zie ik daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als het goedkoper en beter is dan is het een makkelijke keuzequote:Op donderdag 31 juli 2025 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee. Ik had die wel opgevraagd. En daarna bij een buurman verderop se straat die voorheen zelf ook de gevels deed (meerdere koophuizen hier heeft hij in het verleden gedaan). En die had een ander aangeraden. Die kon het iets goedkoper doen en had betere reviews.
En dus 2 buren aan de overkant kwamen via diezelfde buurman ook bij dat bedrijf uit
Nu is het mijn tijdquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, dat. In mijn tijd was dat wel anders
@ESF1Gamer, lees je mee?quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zou gewoon een soort waarschuwing melding moeten komen ofzo voor crew als ze door een gesloten topic willen posten.
Ik ben jongquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, tijd voor de jongere generaties om te modereren
Het valt haar inderdaad echt héél zwaar. Logisch natuurlijk, maar ze was echt gebroken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Mijn hart breekt wel een beetje als ik foto's zie van Sharon Osbourne gisteren. Zou me niet verbazen als ze het einde van dit jaar ook niet haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |