Nee, slaat helemaal nergens op. Reageer dan inhoudelijk op de post als je het er niet mee eens bent want dit is een brodeloze reactiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat ze alleen komen om te halen, dan is het toch een relevante vraag?
Dan zal ik hem vragen wat ze dan komen halen en wat ze mee moeten nemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, slaat helemaal nergens op. Reageer dan inhoudelijk op de post als je het er niet mee eens bent want dit is een brodeloze reactie
Wat moeten ze dan brengen en wat komen ze dan halen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:48 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Ze zijn niks waard, ze brengen niks mee.. Ze komen alleen maar om te halen.
Ze zoeken een beter leven, net als onze voorouders die hier zijn komen wonen. Net als onze voorouders brengen ze ook een stuk van hun cultuur mee, en de mensen die hier al wonen hebben een weerstand tegen die meegebrachte cultuur. Niks nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan brengen en wat komen ze dan halen?
Wat heeft dat met werken te maken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:05 schreef Adames het volgende:
Ik ken er 2
Hebben paar jaar geleden daarvan een huis gekocht
Criminaliteit ‘cultuur’ noemen. Je bent niet goed wijs vader.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:21 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ze zoeken een beter leven, net als onze voorouders die hier zijn komen wonen. Net als onze voorouders brengen ze ook een stuk van hun cultuur mee, en de mensen die hier al wonen hebben een weerstand tegen die meegebrachte cultuur. Niks nieuws onder de zon.
Tja, hun cultuur is nu eenmaal anders dan de onze. Maar dat levert dus wel de nodige problemen op, jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Criminaliteit ‘cultuur’ noemen. Je bent niet goed wijs vader.
Ze werkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeft dat met werken te maken?
Zo kansloos zijn de eritreeėrs nu ook weer nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:13 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat als je eindeloos kansloze mensen binnenlaat die niks gaan toevoegen/bijdragen de algemene welvaart inderdaad omlaag gaat?
quote:Steeds meer statushouders hebben betaald werk
Van alle statushouders hebben Eritreeėrs het vaakst betaald werk. Na zevenenhalf jaar heeft iets meer dan 60 procent van deze groep een baan. Dat is meer dan statushouders met een andere nationaliteit.
Ja mij ook. Ik mag ze gewoon niet. De meeste andere Afrikaanse mensen hebben wel iets aangenaams over zich heen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen al de slungelige houding die ze hebben irriteert me enorm.
Brengen: belasting betalen uit betaalde arbeid zodat een nuttige bijdrage wordt geleverd aan Nederland.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan brengen en wat komen ze dan halen?
Omdat Geert en Marjolijn gefaald hebben zijn "Timmermans en zijn vriendjes idioten"? Snap ik je hersengymnastiek zo goed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:45 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Brengen: belasting betalen uit betaalde arbeid zodat een nuttige bijdrage wordt geleverd aan Nederland.
Halen: uitkeringen, huisvesting, gratis zorg, gratis onderwijs en nog veel meer om op te noemen.
Timmermans en zijn vriendjes zijn idioten.
Los van de vraag of Geert en Marjo idioten zijn. Begrijp ik dat Timmermans wel de intentie hebben om het beter te doen als in dat zij deze mensen niet zullen toelaten in Nederland?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat Geert en Marjolijn gefaald hebben zijn "Timmermans en zijn vriendjes idioten"? Snap ik je hersengymnastiek zo goed?
Het beter doen dan Geertje en zijn trekpopje is niet zo moeilijk. Verder heeft Timmermans hier niks mee te maken. Die zat en zit immers niet aan de knoppen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Los van de vraag of Geert en Marjo idioten zijn. Begrijp ik dat Timmermans wel de intentie hebben om het beter te doen als in dat zij deze mensen niet zullen toelaten in Nederland?
Maar is er de intentie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het beter doen dan Geertje en zijn trekpopje is niet zo moeilijk. Verder heeft Timmermans hier niks mee te maken. Die zat en zit immers niet aan de knoppen.
Het begint met intentie. De intentie van Geert is juist. Die van Timmermans is crimineel want hij wil nog steeds het hele land volstoppen met AZC's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat Geert en Marjolijn gefaald hebben zijn "Timmermans en zijn vriendjes idioten"? Snap ik je hersengymnastiek zo goed?
Zijn Geertje en zijn marionette dan ook crimineel omdat ze nalatig zijn geweest toen ze de kans hadden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:59 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Het begint met intentie. De intentie van Geert is juist. Die van Timmermans is crimineel want hij wil nog steeds het hele land volstoppen met AZC's.
Let even op het taalgebruik - dan weet je voldoende toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeft dat met werken te maken?
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA maar Timmermans!!111!! Elke keer dezelfde eentonige reacties!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPElke keer dezelfde eentonige reacties!
Ze hebben allemaal gefaald, de gehele politiek. Al jaren lang!! Daarom zitten we nu in deze situatie. En ja, ook Wilders - want dat wil je graag horen toch?
Je naald blijft hangen. Lezen wat er staat. Ik zeg dat ze allemaal gefaald hebben - Wilders, Rutte, de Jonge en die tuinkabouter en niet te vergeten de neuroot uit Twente!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA maar Timmermans!!111!! Elke keer dezelfde eentonige reacties!
De werkgevers doen de meeste banen automatiseren omdat dat goedkoper voor hun is. Betaalde arbeid vinden is dus heel moeilijk geworden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:45 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Brengen: belasting betalen uit betaalde arbeid zodat een nuttige bijdrage wordt geleverd aan Nederland.
Doordat de meeste arbeid geautomatiseerd is of met heel weinig arbeiders kan worden verricht, is het verstrekken van een uitkering aan veel mensen toch geen probleem?quote:Halen: uitkeringen, huisvesting, gratis zorg, gratis onderwijs en nog veel meer om op te noemen.
Ze bedoelen het goed.quote:Timmermans en zijn vriendjes zijn idioten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |