SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee hij verbetert je, het is 'dat omhulsel' en niet 'die omhulsel'quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar volgens mij zei jij net dat jij wel soesjes lekker vindt?
Strik patisserie in Nijmegenquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Meringue / Schuimpjes.
Maar 99 van de 100 zijn helemaal droog helaas. Maar weinig bakkers die ze zo maken dat de binnenkant nog smeuïg is.
Ja, maar jij zei "die omhulsel" en dat is Faut!quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar volgens mij zei jij net dat jij wel soesjes lekker vindt?
Droge luchtige meuk die ook altijd ziekelijk overpriced isquote:
eten doet het goed in de kscquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tompouce maakt veel tongen los huehue
Ik ga toch niet naar de sportschool johquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar de sportschool joh
Dat is wel erg ver weg! (wel waard als ik dat online bestellen kan)quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Strik patisserie in Nijmegen
Stuur het recept even door.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Van de herfst weer pompoenbrownies met koekkruiden maken
het is voor mij ook niet om de hoek, maar soms maak ik er tijd voorquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver weg! (wel waard als ik dat online bestellen kan)
Wij haalden ze altijd in Amsterdam. Maar vorig jaar was die bakker er niet meer. Ik heb nog geen goede gevonden.
We bezorgen niet in postcode gebied '1445'quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Strik patisserie in Nijmegen
En dan zou ik zeker niet naar de basic fit gaan, ook omdat die hier niet in de buurt zitquote:
30 euro per maand of meer richting 70 euro per maand?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zou ik zeker niet naar de basic fit gaan, ook omdat die hier niet in de buurt zitDe sportscholen die hier in het dorp zitten zijn er die geen tarieven op de website zetten, weet wel wat ze ongeveer kosten en daar wordt je niet vrolijk van
Ik sport thuis, veel fijner.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zou ik zeker niet naar de basic fit gaan, ook omdat die hier niet in de buurt zitDe sportscholen die hier in het dorp zitten zijn er die geen tarieven op de website zetten, weet wel wat ze ongeveer kosten en daar wordt je niet vrolijk van
dat is dan ook 130 kmquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
We bezorgen niet in postcode gebied '1445'
Ja zet er maar een 0 achter, dan komt het meer in de buurtquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
30 euro per maand of meer richting 70 euro per maand?
Verder is het hier prima vertoeven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is dan ook 130 km
maar dan moet je maar niet in noord noordholland gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |