Het idee is theoretisch dat je met een daktent ook kan slapen op plekken waar in de wijde omgeving geen hotel te vinden is. In de praktijk is dat natuurlijk bijna nooit zo, helemaal niet als je het met een Porsche doet die nauwelijks over een grindpad kan rijden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:15 schreef tesssssssss het volgende:
Dat staat ook niet, waarom zou je zoveel geld uitgeven voor een Porsche en dan in zo een tent gaan liggen?
Niks mis met tenten maar, als je een Porsche kan betalen, boek dan ook een hotel.
Bear Grylls 2.0quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:03 schreef ToT het volgende:
Grappig idee, maar dan idd wel met een auto waarmee je overal kunt komen.
Volgens mij is het asfalt waar deze Porsche van af is gereden net buiten beeld op deze foto!
Als in de weide omgeving geen hotel te vinden is zal er waarschijnlijk ook geen tankstation zijn, na een paar honderd km en een zware voet is die tank wel leeg, los van dat grindpad waar je niet op kan rijden met zo'n auto.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:43 schreef knoopie het volgende:
[..]
Het idee is theoretisch dat je met een daktent ook kan slapen op plekken waar in de wijde omgeving geen hotel te vinden is. In de praktijk is dat natuurlijk bijna nooit zo, helemaal niet als je het met een Porsche doet die nauwelijks over een grindpad kan rijden.
Echt he!quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:27 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Bear Grylls 2.0
Bekijk deze YouTube-video
Weet je wat een dektent kost?quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:15 schreef tesssssssss het volgende:
Dat staat ook niet, waarom zou je zoveel geld uitgeven voor een Porsche en dan in zo een tent gaan liggen?
Niks mis met tenten maar, als je een Porsche kan betalen, boek dan ook een hotel.
ja en de auto is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te schoonquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:03 schreef ToT het volgende:
Grappig idee, maar dan idd wel met een auto waarmee je overal kunt komen.
Volgens mij is het asfalt waar deze Porsche van af is gereden net buiten beeld op deze foto!
Ik ga zelfs in die Porsche met tent nog niet kamperen. Ik vind kamperen verschrkkelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet je wat een dektent kost?
En weet je hoe leuk het is om te kamperen tijdens Le Mans Classic?
Armetierig hoorquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:46 schreef SuperNeger het volgende:
Niet gewoon zo rollen![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |