abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218940304
CHAMA
pi_218940336

:7

Tijd om naar bed te gaan.
pi_218941313
Rountree verdomme :'(

Eerste twee rondes voor hem. Derde ineens Jiri die de boel helemaal omdraait. Daniel Cormier zei het nog: "Don't brawl". Dan mis je toch dat je niet helemaal compleet bent want anders had je hem in de derde ronde gewoon naar de grond moeten trekken. Wat is het toch altijd kut als je favoriete vechter verliest.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218941506
Wat is Trevor Wittman toch een fantastische coach
pi_218941572
Jiri met defensieve kwaliteiten en vecht IQ, wat een geweldenaar *O*. Ongelooflijke derde ronde

Bizar dat Pereira gewoon als een sneltrein door Ankalaev heen raasde :o

Pereira nu gewoon naar heavyweight toch? Er is niemand die zit te wachten op Pereira - Jiri 3 _O-. Aspinall - Pereira is een van de grootste gevechten ooit ook al zie ik Aspinall wel als de duidelijke favoriet
pi_218941578
Niemand gaat van Merab winnen
pi_218941592
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 10:56 schreef Discombobulate het volgende:
Volkanovski maar dat denkt Merab ook, heeft ooit gezegd dat hij dat gevecht niet wil
pi_218941647
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 10:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
Pereira nu gewoon naar heavyweight toch? Er is niemand die zit te wachten op Pereira - Jiri 3 . Aspinall - Pereira is een van de grootste gevechten ooit ook al zie ik Aspinall wel als de duidelijke favoriet
Beter van wel inderdaad.
pi_218941928
Pereira tegen Gane zou pas iets groots zijn, zelfs Ngannou ging tegen Gane worstelen _O-
Aspinall heeft ooit duidelijk gezegd dat ie, mocht ie ooit tegen Pereira moeten, dan dat ie z.s.m. voor de takedown zal gaan. Koste wat kost het stand-up zal vermijden.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_218946009
Rountree heeft gewoon te veel spieren. Bij Pereira was ie ook z'n conditie redelijk kwijt in ronde 3 en 4. Ik vind het wel heel jammer want het is zo'n aardige gast.
pi_218946019
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Pereira tegen Gane zou pas iets groots zijn, zelfs Ngannou ging tegen Gane worstelen _O-
Aspinall heeft ooit duidelijk gezegd dat ie, mocht ie ooit tegen Pereira moeten, dan dat ie z.s.m. voor de takedown zal gaan. Koste wat kost het stand-up zal vermijden.
Ulberg vs Pereira nog zien en dan lijkt me de stap naar heavyweight prima. Niemand zit eigenlijk te wachten op rematches.
pi_218947112
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 10:56 schreef Discombobulate het volgende:
Uiteindelijk wel, Mario Bautista misschien.
pi_218947273
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:10 schreef Nober het volgende:

[..]
Uiteindelijk wel, Mario Bautista misschien.
Waarom?

Ik heb even de rankings bekeken, maar ik zie echt niemand staan. Denk dat Petr Yan nu een rematch moet krijgen. Die heeft wel wat sambo/judo in zich. Altijd heel goed in evenwicht en qua core strength. Maar als je ziet wat Merab de vorige keer gedaan heeft... Er zijn echt levels.
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:50:40 #290
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_218947333
Als je komende week vroeg moet opstaan en je lichaam wil niet, vraag je dan even af hoe roundtree vandaag is opgestaan.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')