Beter van wel inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
Pereira nu gewoon naar heavyweight toch? Er is niemand die zit te wachten op Pereira - Jiri 3 . Aspinall - Pereira is een van de grootste gevechten ooit ook al zie ik Aspinall wel als de duidelijke favoriet
Ulberg vs Pereira nog zien en dan lijkt me de stap naar heavyweight prima. Niemand zit eigenlijk te wachten op rematches.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Pereira tegen Gane zou pas iets groots zijn, zelfs Ngannou ging tegen Gane worstelen![]()
Aspinall heeft ooit duidelijk gezegd dat ie, mocht ie ooit tegen Pereira moeten, dan dat ie z.s.m. voor de takedown zal gaan. Koste wat kost het stand-up zal vermijden.
Waarom?quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, Mario Bautista misschien.
Pereira zei dat hij geen afstand van de LHW belt wil doen als hij naar HW gaat gezien zijn hoge activiteit. Maarja afwachten of dat mag aangezien Makhachev het ook niet mocht. Zou het niet verkeerd vinden als het niet mag, Ulberg is een nieuwe matchup maar ik schat hem minder in dan Jiri en Ankalaev dus echt boeiend is het niet. Jiri - Ankalaev is een leuk gevecht maar dan krijgt de winnaar een trilogie met Pereira waar ook weer niemand op zit te wachten. Als Pereira gelijk naar HW gaat zonder terugkeer krijg je Jiri - Ulberg voor de titel wat ook een leuk gevecht is.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ulberg vs Pereira nog zien en dan lijkt me de stap naar heavyweight prima. Niemand zit eigenlijk te wachten op rematches.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |