Was het C&C waarbij de AI altijd de unit in de linker bovenhoek standaard aanviel als hij een aanval deed?quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:28 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Toevallig vorig jaar een tijdje gespeeld, was leuk (nostalgie)
"AFFIRMATIVE"
En als je eenmaal de tricks kent, kun je de PC-AI lekker beduvelen
Nee als je in het spel zit is alles wel Engels zoals het origineel. Alleen de interface om te kiezen uit de editor, online spelen etc. is Nederlandstalig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:06 schreef HSG het volgende:
@:TS heb jij een Nederlandstalige Red Alert?
Nou ja het is naar mijn idee wel gebalanceerd.. Voordat iemand 5 migs heeft had je hem al kunnen platwalsen met tanks en infantrie..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:26 schreef DjVero het volgende:
Mijn broer en ik spelen (speelden) de remastered versie soms als we een jointje bij elkaar roken. Hij heeft onlangs ook een tijd gehad dat hij vrijwel elk weekend wel een paar potjes speelde.
Net als Age of Mythology.
Hij bouwde alleen telkens vijf van die MIGS waarmee hij mijn construction yard eenvoudig wist te vernietigen. 20 mammoet tanks en potjes waren snel voorbij. Red Alert is veel te moeilijk om te verdedigen. Sommige wapens/units zijn way too overpowered.
Ik verloor daardoor snel de interesse (weer).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |