Krijg ik nu ook zin in, de laatste keren dat ik er was om ze te halen waren ze telkens opquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een paar weken terug bij de bakker gehaald.
Ik heb ze online besteld en de volgende gehaald.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg ik nu ook zin in, de laatste keren dat ik er was om ze te halen waren ze telkens op
Gewoon lekker smeuïg en romigquote:
Ik ben een daklichter, eerst het vieze gedeelte (het glazuur) opeten en het lekkerste (de room) voor het laatst bewarenquote:
Ik ben ook een daklichter. Eerst de room dan de onderkant en daarna het dakje met de glazuur.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben een daklichter, eerst het vieze gedeelte (het glazuur) opeten en het lekkerste (de room) voor het laatst bewaren
Saaaiquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb je ze niet gewoon zonder allerlei rare coatings?
Ik weet niet wat dit is maar dit ziet er best lekker uit.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:40 schreef rival het volgende:
Geef mij deze maar.
Maar alleen als de bakker ze maakt met een zachte kleverige binnenkant
[ afbeelding ]
Maar volgens mij zei jij net dat jij wel soesjes lekker vindt?quote:
Tisdezequote:Op donderdag 31 juli 2025 10:40 schreef rival het volgende:
Geef mij deze maar.
[ afbeelding ]
Ik snij hem altijd in het midden door en dan eet ik eerst de onderkant+room en daarna de bovenkant+roomquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben een daklichter, eerst het vieze gedeelte (het glazuur) opeten en het lekkerste (de room) voor het laatst bewaren
Hmm, zie dat de bakker hier ook een webshop heeft, maar geen idee hoe ver je dat van tevoren moet bestellen, kan ik ook nergens vinden op die sitequote:Op donderdag 31 juli 2025 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ze online besteld en de volgende gehaald.
geefquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:40 schreef rival het volgende:
Geef mij deze maar.
[ afbeelding ]
Meringue / Schuimpjes.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is maar dit ziet er best lekker uit.
Zin om weer naar de VS te gaan voor echte American cookies, die zo lekker zacht van binnen zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:40 schreef rival het volgende:
Geef mij deze maar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |