Of het gebouw in brand steken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een ellende joh... goed dat je schamper reageerde
Nee zeggen kan ook he
Pas je op jezelf lieverd
Collega van mij haakte ook in met de opmerking: je kunt dit ook zelf oplossen. Maar dan word er weer gehamerd op dat de klant per se mee wil. Ja weetje ik ben de discussies zolangzamerhand ook gewoon zatquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Ik ben druk met andere dingen, dit zul je zelf op moeten lossen."
Vond de bedrijfsarts wel haalbaar dus ik voer dat braaf uitquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom moest je vier uur werken?
Goed plan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of het gebouw in brand steken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Collega van mij haakte ook in met de opmerking: je kunt dit ook zelf oplossen. Maar dan word er weer gehamerd op dat de klant per se mee wil. Ja weetje ik ben de discussies zolangzamerhand ook gewoon zat
[..]
Vond de bedrijfsarts wel haalbaar dus ik voer dat braaf uit
Nog steeds hun probleem toch? Laat ze lekker die klant uitleggen dat jij niet beschikbaar bent.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Collega van mij haakte ook in met de opmerking: je kunt dit ook zelf oplossen. Maar dan word er weer gehamerd op dat de klant per se mee wil. Ja weetje ik ben de discussies zolangzamerhand ook gewoon zat
[..]
Ja hoor, dan maken ze een terugbelverzoek aan voor 4 weken en 1 dag, geen grap. Been there..quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog steeds hun probleem toch? Laat ze lekker die klant uitleggen dat jij niet beschikbaar bent.
Het is goddomme vakantietijd ook nog, wat als je 4 weken weg was, laten ze dan de boel maar liggen omdat die klant persé jou wil spreken?
Wat een "fijne" collegae...quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja hoor, dan maken ze een terugbelverzoek aan voor 4 weken en 1 dag, geen grap. Been there..
Bidden dat ik snel wat van mijn sollicitatie hoorquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een "fijne" collegae...
Heb eigenlijk geen wijs advies... sorry
Ik zal voor je bidden en denk aan jequote:Op maandag 4 augustus 2025 13:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bidden dat ik snel wat van mijn sollicitatie hoor
Ik bid regelmatig, maar weet niet of ik het goed doe. Wel net een gebedje voor je gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bidden dat ik snel wat van mijn sollicitatie hoor
Vage collega's zegquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
Hersenen inzetten is te veel gevraagdquote:
Mastermindquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hersenen inzetten is te veel gevraagdkoekie weet het wel dus dan ist niet meer hun probleem..
* TheStigsDutchCousin knuffel geeftquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... het is geen goede morgen
hm... oke, vooruit, dat maakt de ochtend een klein beetje beterquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin knuffel geeft
Ja tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
hm... oke, vooruit, dat maakt de ochtend een klein beetje beter
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En nooit meer wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |