* TheStigsDutchCousin masseertquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Even uitgeslapen
Spierpijn in mijn schouders...
Hmmm lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin masseert
Kleine moeite!quote:
Tien boeken in een shopper was niet ideaal bedachtquote:
Boekenpijn ook echtquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tien boeken in een shopper was niet ideaal bedachtalleen geen grote rugzak en met een karretje rondlopen vind ik ook zoiets... Dus tja... lijden aan boekenpijn
Lezen is maar een risicovolle hobby! Je bent zo ineens uren in een boek bezig als je niet oplet en die dingen zijn zwaarquote:
*schuift wijn door naar buurmeisjequote:
Zwaar leesvoerquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lezen is maar een risicovolle hobby! Je bent zo ineens uren in een boek bezig als je niet oplet en die dingen zijn zwaar
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*schuift wijn door naar buurmeisje
Spierbundelquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
En dan train ik zo'n drie uur per dag met die boeken
CotS is de Hulk!quote:
VIESMAD.quote:
Nee, dat ben ik.quote:
Alleen vies toch?quote:
Ik heb gedouched vanochtendquote:
Waarom moest je vier uur werken?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanochtend 4 uur gewerkt op advies van de bedrijfsarts.. er stonden 60 min na mijn binnenkomst alweer 2 collega’s bij mijn bureau omdat een klant per se door mij geholpen wilde worden. Heel gek dat ik vrij schamper reageerde met volgens mij hebben wij dezelfde opleiding gehad?! Vervolgens zit ik weer het werk van anderen te doen. Ik ben er zo ZO klaar mee.
"Ik ben druk met andere dingen, dit zul je zelf op moeten lossen."quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanochtend 4 uur gewerkt op advies van de bedrijfsarts.. er stonden 60 min na mijn binnenkomst alweer 2 collega’s bij mijn bureau omdat een klant per se door mij geholpen wilde worden. Heel gek dat ik vrij schamper reageerde met volgens mij hebben wij dezelfde opleiding gehad?! Vervolgens zit ik weer het werk van anderen te doen. Ik ben er zo ZO klaar mee.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat een ellende joh... goed dat je schamper reageerdequote:Op maandag 4 augustus 2025 13:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |