Wacht. Er is geen alcohol in casa di Barb?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou graag ja willen zeggen, maar...
Non.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wacht. Er is geen alcohol in casa di Barb?
Als ik gestressed ben is er binnen no time wijn in huisquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Non.
Te gestressed vanwege dat belastinggezeik.
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik gestressed ben is er binnen no time wijn in huis![]()
Maar ja, ik snap het wel. Nog niet opgelost?
Ja wtfquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee
"Ik wil betalen,hoe doe ik dat?"
"Geen idee, ik heb geen betalingskenmerk of rekeningnummer voor je. Ik snap het ook niet, net zoals m'n supervisor."
Kafka heeft hele harde tuberculose woorden hierover
Fijn weekend!quote:
Wish I could helpquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fijn weekend!
Oh godsamme, het sarcasme lekt uit m'n teennagels
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wish I could helpRustig aan, dit weekend zijn toch al die ambtenaren vrij dus gebeurd er niks. Maandag weer verder stressen, dit weekend even ademen?
Hebben ze daar geen balie waar je ff heen kan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee
"Ik wil betalen,hoe doe ik dat?"
"Geen idee, ik heb geen betalingskenmerk of rekeningnummer voor je. Ik snap het ook niet, net zoals m'n supervisor."
Kafka heeft hele harde tuberculose woorden hierover
Langsgeweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen balie waar je ff heen kan?
Of een rechtstreeks nummer van de afdeling invordering?
Het is Nederland niet hequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen balie waar je ff heen kan?
Of een rechtstreeks nummer van de afdeling invordering?
Maar ze hebben wel een balie, daar ben ik dus reeds geweest.quote:
Anders ik welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een balie, daar ben ik dus reeds geweest.
I need a goddamn drink.
Wordt een beetje moeilijk zonder betalingskenmerk en het niet duidelijk is welk rekeningnummer (ik heb er inmiddels 4 van de belastingdienst)quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:10 schreef Tegan het volgende:
Kan een bevriende local het niet betalen en dat jij het weer naar diegene overmaakt?
Dan de lokale media opzoeken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wordt een beetje moeilijk zonder betalingskenmerk en het niet duidelijk is welk rekeningnummer (ik heb er inmiddels 4 van de belastingdienst)
Boekenmarktenquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deventer Boekenmarkt was leuk
Ben alleen nu te onrustig voor bed, maar dat zal over een half uurtje toch echt moeten
Eindelijk tijd voor de mamoboquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |