Die zijn getipt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom de man er voor controle was uitgepikt, meldt de douane niet.
https://nos.nl/artikel/2576888
hoeft niet, je hebt scanapparatuur die zulke dingen detecteertquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:50 schreef Pek het volgende:
[..]
Die zijn getipt.
Ik reis regelmatig op en neer en ben nog nooit gecontroleerd.
Die heb ik ook nog nooit gezien, hij moet er echt uitgepikt zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hoeft niet, je hebt scanapparatuur die zulke dingen detecteert
Waar slaat dit nou weer op.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:52 schreef Nober het volgende:
Mag ie nog blij zijn dat ie niet joods is want dan hadden ze 'm naar auschwitz gebracht.
Dat.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Misschien was hij al duidelijk onder invloed van zijn bagage.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Ze hebben scanappararuur en honden.
Maar douaniers zijn ook getraind in het observeren van mensen en bepaald gedrag herkennen.
En ik kan me voorstellen dat iemand die 2 koffers met drugs bij zich heeft, zich al dan niet onbewust net war anders gedraagt dan een toerist of forens.
Heel bijzonder inderdaad. Over het algemeen wordt je (bijna) nooit gecontroleerd. Kon beter met de auto.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:50 schreef Pek het volgende:
[..]
Die zijn getipt.
Ik reis regelmatig op en neer en ben nog nooit gecontroleerd.
Op trein station is de vliegveld niet. Daar hebben ze geen scanapparatuur.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Het meest waarschijnlijke is ie opgevallen door zijn gedrag en daarom eruit gepikt voor controle.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:24 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Op trein station is de vliegveld niet. Daar hebben ze geen scanapparatuur.
Dus het moet sowieso getipt zijn.
‘Op vliegvelden’. Op de trein naar Berlijn buiten ticket-controle en wat verdwaalde boa’s nog nooit iets van controle gezienquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het meest waarschijnlijke is ie opgevallen door zijn gedrag en daarom eruit gepikt voor controle.
Zie je ook vaak in die programma's op Nat Geo over Peruaanse en Colombiaanse antidrugs eenheden op vliegvelden.
Pikken er voornamelijk mensen uit die door hun gedrag opvallen.
Je kunt niet de vliegveld mee vergelijken met treinstation. Vliegveld wordt strengste gecontroleerd dan op treinstation en of haven.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het meest waarschijnlijke is ie opgevallen door zijn gedrag en daarom eruit gepikt voor controle.
Zie je ook vaak in die programma's op Nat Geo over Peruaanse en Colombiaanse antidrugs eenheden op vliegvelden.
Pikken er voornamelijk mensen uit die door hun gedrag opvallen.
Dit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
‘Op vliegvelden’. Op de trein naar Berlijn buiten ticket-controle en wat verdwaalde boa’s nog nooit iets van controle gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |