Heel sneu! Vaak nog verdrietiger dan de dood van een mens. RIPquote:Zangeres S10 rouwt om overleden kat: 'Naar de poezenhemel'
Zangeres S10 (24) gaat door een moeilijke tijd. In juni overleed haar tweelingbroer Emiel na een val van een flat in Amsterdam. Hij lag een aantal weken in kritieke toestand in het ziekenhuis waar hij uiteindelijk aan zijn verwondingen overleed. Zaterdag deelt S10 op Instagram opnieuw verdrietig nieuws. Haar kat is gestorven.
De zangeres deelt het bericht met haar volgers op Instagram Stories. Ze schrijft bij de foto dat haar kat is overleden. 'M'n katje Lola is naar de poezenhemel gegaan', valt te lezen.
S10 is in rouw nu Lola niet meer in haar midden is. Bij een foto uit de oude doos, toen Lola nog een kitten was, vertelt S10 hoe gek ze was op het dier. 'Echt mijn beste 4 ever', aldus de zangeres die de kat zag als haar beste vriendin.
Het verlies van Lola is opnieuw een klap voor S10. De zangeres gaat al langere tijd door een moeilijke periode vanwege het overlijden van haar tweelingbroer Emiel. Veel geplande shows werden geannuleerd, omdat ze tijd nodig had om alles te verwerken. Ze stond wel op het podium van Down The Rabbit Hole. Daar las ze in tranen las een brief voor over het grote gemis.
S10+ masterrace. Is jouw kat ook een ragdoll?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook een kat en een Samsung Galaxy S10 gehad, komt wel erg dichtbij zo.
Je kent haar natuurlijk ook gewoon buiten om haar dode broer en kat, maar doen alsof je een enorme artiest niet kent is natuurlijk lekker edgyquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ken haar inmiddels vanwege een dode broer en kat. Man man man waarom maken we hier nieuws van.
Enorme artiest? Ik kan niet een nummer opnoemen van der. Ga toch weg zeg. Even geluisterd, het is echt bagger. Mis je niets aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je kent haar natuurlijk ook gewoon buiten om haar dode broer en kat, maar doen alsof je een enorme artiest niet kent is natuurlijk lekker edgy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |