quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Nou gefeliciteerd, van een gigantisch vet lelijk ding naar een gewoon dik lelijk ding.
Van freak show naar freak show is geen transformatie
Mwuah, nu in principe prima. Ze is 103 kilo, maar ongeveer 10 kilo daarvan is overtollige huid. Effectief dus 93 kilo inmiddels. Tuurlijk, overgewicht, maar denk dat ze de obesitas wel kwijt is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Overigens nog steeds tientallen kilo's te zwaar om gezond gewicht te hebben
Ik denk oprecht dat ze er met 300 kilo overgewicht beter uit zag. Stop ze lekker in een rariteitenkabinet en nooit meer naar omkijken. Hoe kan je jezelf zo misvormen, gadverquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:11 schreef roos94 het volgende:
Om nou te zeggen dat ze er cosmetisch op vooruit is gegaan..
Op vooruit gegaan? Dat zeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:11 schreef roos94 het volgende:
Om nou te zeggen dat ze er cosmetisch op vooruit is gegaan..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ze er met 300 kilo overgewicht beter uit zag. Stop ze lekker in een rariteitenkabinet en nooit meer naar omkijken. Hoe kan je jezelf zo misvormen, gadver
En door deze ex-speknek moet weer een dierensoort uitgeroeid omdat de CO2 jarenlang in haar lichaam werd opgeslagen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:10 schreef Nober het volgende:
Iedereen verliest elke dag wel weer wat gewicht door te slapen. Loopt in de duizenden kilo's.
Dát is het waar ze me aan deed denken ja, chuckyquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Nu is het een soort van Chucky met hele vertiefte poten eronder.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Nu is het een soort van Chucky met hele vertiefte poten eronder.
Er zit nog een verschil tussen dik en mokervet met het volume van 2 grote zitzakken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:48 schreef Chandler het volgende:
Spijt mij donders maar sommige mensen staat het gewoon stukken beter om dik te zijn!
Klopt, dit is wel een beetje te veel van het goede geweest...quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Er zit nog een verschil tussen dik en mokervet met het volume van 2 grote zitzakken.
Vind je het gek? Die hangt al meer dan 2000 jaar aan een kruis. Dan wil je wel afvallen. Ik geef het je te doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, die ziet eruit als een mislukte alien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |