10+ als je niet haast ga ik vanuitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je zo'n beetje zoet met die Spook Vrijheid dlc?
Oef, dat weet ik echt niet meer. Tocht echt wel flink.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je zo'n beetje zoet met die Spook Vrijheid dlc?
Het mag wel iets minder. Maar zeker tof ja!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:13 schreef Drankster het volgende:
Paar potjes BF6 gespeeld en is wel weer lekker.
Gebouwen die kapot kunnen is wel echt sick gedaan, het landschap veranderd constant (heb alleen domination gedaan). Ik dacht veilig in een gebouw te zitten en toen ik me omdraaide was de hele muur weg.
Die destruction schijnt wel heel erg goed en tof te zijn in dit deel jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:13 schreef Drankster het volgende:
Paar potjes BF6 gespeeld en is wel weer lekker.
Gebouwen die kapot kunnen is wel echt sick gedaan, het landschap veranderd constant (heb alleen domination gedaan). Ik dacht veilig in een gebouw te zitten en toen ik me omdraaide was de hele muur weg.
Zojuist van gedachte veranderdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef Drankster het volgende:
Waarom voor korte kut games gaan als je net bent begonnen met BG3.
Onbegrijpelijk.
Goed om te horen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zojuist van gedachte veranderd
Heb zojuist die skeletten verslagen @:Kaneelstokje waar ik destijds op vastgelopen ben
Er stond me vaag iets van bij dat je ze vantevoren het beste kon kooten zodat ze iig geen wapens hadden, dus dat heb ik gedaan.
Om de een of andere reden kon Shadowheart geen Radiant spells casten
Die optie was grayed out.
Maar omdat ik nu geen mêlee character ben en ik de mechanics iets beter begrijp, was het dit keer geen probleem
En nu heb ik smaak te pakken
Ondanks dat ik een hekel heb aan én turn based én aan dat isometrische 3D/top down perspectief.
Want de kwaliteit straalt er vanaf.
Ja het is tof. Gaf me wel weer het oude bf gevoel. Hopelijk zitten er bij launch tussen die 9 maps wel wat meer grote maps en dan ben ik helemaal tevredenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:13 schreef DKUp het volgende:
Battlefield 6 is echt genieten. Wat een game weer
Dat geluid ook als een straaljager overkomt![]()
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 02:00 schreef Vis1980 het volgende:
Sony gaat nu ook de 3rd party route, goed nieuws voor alle gamers!
Ja man, ik ben ook zeer content tot nu toe. Shotgun hella OP, en de defibrilator ook lolquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:13 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben een nieuwe mode toegevoegd: King of the Hill.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:13 schreef DKUp het volgende:
Nieuw?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe mode toegevoegd: King of the Hill.
Ja nieuw als in nieuw in de bèta. Is vanmorgen toegevoegdquote:
Ah oke, wilde al zeggen dat is niet echt een nieuwe mode 💀quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja nieuw als in nieuw in de bèta. Is vanmorgen toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |