Ik vind ze, net als die Life is Strange spellen, welkom als een fijne afwisseling tussen mega grote blockbuster spellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
Zoals gezegd, vermakelijke tussendoor games, maar (letterlijk![]()
) niks memorabels.
Life is Strange heb ik snel weer afgezet, tienerdrama zooiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ze, net als die Life is Strange spellen, welkom als een fijne afwisseling tussen mega grote blockbuster spellen.
Probeer de pr0n-variant eens, Lust is Strangerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Life is Strange heb ik snel weer afgezet, tienerdrama zooi
Dat idd. Ik zit nu weer kniediep in Battlefield 1 ter voorbereiding op deeltje 6, blijft zo'n heerlijke shooter. Maar dan af en toe zo'n verhaalgedreven game voor de afwisseling is een lekkere change of pacequote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ze, net als die Life is Strange spellen, welkom als een fijne afwisseling tussen mega grote blockbuster spellen.
Ik vermoed dat die niet voor de consoles beschikbaar isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Probeer de pr0n-variant eens, Lust is Stranger
BF1quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat idd. Ik zit nu weer kniediep in Battlefield 1 ter voorbereiding op deeltje 6, blijft zo'n heerlijke shooter. Maar dan af en toe zo'n verhaalgedreven game voor de afwisseling is een lekkere change of pace
Battlefield 1 is briljant maar ik vind Battlefield V ook geweldig. Helaas werkt 'ie niet meer bij mij en lijkt er geen oplossing te bestaan. "Battlefield V is no longer downloadable or playable through the EA app". Heb al topics geopend in de Battlefield subreddit, op EA forums, maar niemand kan hier wat mee kennelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:28 schreef StateOfMind het volgende:
B
[..]
BF1
Eigenlijk de laatste toffe Battfield.
De opvolger (heel logisch BF5 geheten) was mwoah en over BF2042 kunnenwwe maar beter zwijgen
![]()
Van wat ik gezien heb van BF6 ben ik wel enthousiast geworden.
Consoles mogen dan minder krachtig zijn en geen 3000fps draaien, maar je zet hem aan en alles werkt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Battlefield 1 is briljant maar ik vind Battlefield V ook geweldig. Helaas werkt 'ie niet meer bij mij en lijkt er geen oplossing te bestaan. "Battlefield V is no longer downloadable or playable through the EA app". Heb al topics geopend in de Battlefield subreddit, op EA forums, maar niemand kan hier wat mee kennelijk.
pc masterrace
Achja het heeft beide zo z'n voor en nadelen zullen we maar zeggen. Maar dit zijn wel van die typische kutissues. Wat me vooral irriteert is dat ik de enige lijk op aarde die dit probleem heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Consoles mogen dan minder krachtig zijn en geen 3000fps draaien, maar je zet hem aan en alles werkt.
Zonder allerlei vage vreemde problemen
Ik mag dan uit de tijd van de Commodore 64 en kleitabletten en rooksignalen stammen, met pc's en pc gaming heb ik nooit wat gehad
Ik twijfel beetjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:05 schreef Sjemmert het volgende:
Hyped voor BF6. Ziet er goed uit tot nu toe.
Heb een early access code gekocht op cdkeys.com voor ¤1,40 ofzo.
Morgen knallen
Sowieso binnenkort 2 weekenden open betaquote:
Dan ga ik hem effe checkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso binnenkort 2 weekenden open beta
9-10 augustus en 14-17 augustus is de open bèta.quote:
14-17 dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
9-10 augustus en 14-17 augustus is de open bèta.
Nopequote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
14-17 dan.
Maar je hoeft hem dan niet te pre-orderen
Meh.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:05 schreef Sjemmert het volgende:
Hyped voor BF6. Ziet er goed uit tot nu toe.
Heb een early access code gekocht op cdkeys.com voor ¤1,40 ofzo.
Morgen knallen
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
9-10 augustus en 14-17 augustus is de open bèta.
Klopt ja, met zo'n Twitch code kun je de early acces spelen ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]![]()
En met early access code dus vanaf morgen ochtend 10:00.
Schijnt dat je ook een code kan krijgen als een half uur BF6 twitch streamt kijkt morgen. Moet je wss wel je ea account linken met je twitch account.
Zal jou eens pakkenquote:
*pakt BFG*quote:
*belt Darth Vader en reserveert Death Starquote:
Gewoon een zak hooi voor de schapen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
Je zal er boterhammen voor moeten smeren 😱
En zo zijn we weer terug bij post 169quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon een zak hooi voor de schapen.
Jongens, hou op met deze woest erotische spanning!!quote:
Speel BG3 maar weer een keerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jongens, hou op met deze woest erotische spanning!!
Best knapquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een arm geamputeerd met een shotgun.
Best bloederig tot nu toe, maar nog geen doden.
Snap ik, maar dat is 1 spel in duizenden. En een rpg, wat gta en rdr zeker niet zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baldur's Gate 3.
Gisteren nog met een vriend over gehad. Of je nu inbreekt, de deur in de hens zet, iemand omlult, kisten stapelt, over de rand vliegt..... je hebt zo enorm veel manieren om ergens binnen te komen dat t idd gespeeld kan worden helemaal zoals jij wil (nee ok, je kan geen baby ooievaar door een sleutelgat proppen met een lepel pindakaas, mocht je dat wilen).
Is dat niet met zowat alle games zo?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:15 schreef Friday12 het volgende:
Hadden jullie ook dat Cyberpunk op gegeven moment echt te makkelijk is?
Bij vlagen ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:15 schreef Friday12 het volgende:
Hadden jullie ook dat Cyberpunk op gegeven moment echt te makkelijk is?
Nja net in Phantom Liberty dat ik roulette moest spelen en eruit werd gezet. In de Lobby waren het best veel gasten maar deed gewoon nietsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij vlagen ja.
Maar dan ineens kom je toch weer in een stuk of gebied dat je denkt "O.... kan toch nog echt wel dood"
250.000 toen ik hem net opstartte. Sta nu up 55.000quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:55 schreef Drankster het volgende:
Er staan al 56.000 mensen in de queue voor de BF6 beta dus hopelijk krijgen we een kans om te spelen
Oh je bent er bijnaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
250.000 toen ik hem net opstartte. Sta nu up 55.000
Was je nog bij je skeletten gekomen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen trouwens ook de release van Mafia the Old Country.
Maar 5 tientjes.
Leuke voor in de budgetbakquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Maar 5 tientjes.
Bijna.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je nog bij je skeletten gekomen?
Wil ik wel hebben maar eerst ff wat anders nog uitspelenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Maar 5 tientjes.
Ik heb ook nog een hele hoop liggen, fysiek en virtueel, om te spelenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wil ik wel hebben maar eerst ff wat anders nog uitspelen
Die twijfel had ik ook, maar ben uiteindelijk gegaan voor direct de DLC in. Had anders echt weer uren geduurd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Moet Phantom Liberty ook nog steeds spelen, maar twijfel of ik daarvoor een nieuwe playthrough zal opstarten of meteen rechtstreeks de dlc in.
Heb Cyberpunk paar jaar geleden voor het laatst gespeeld.
Hoeveel uur ben je zo'n beetje zoet met die Spook Vrijheid dlc?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die twijfel had ik ook, maar ben uiteindelijk gegaan voor direct de DLC in. Had anders echt weer uren geduurd.
Dan start je op een bepaald level en is t prima te doen. Toen ik eenmaal alle DLC gerelateerde quests en sidequests had gedaan, ben ik ook weer gestopt. Toen was het voor mij ook wel klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |