Dat snap ik zelf ook wel, wijsneus.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:54 schreef Optimizer het volgende:
Alleen meer bewegen is niet voldoende, want dat stopt een keer
Je moet je eet patroon permanent aanpassen
Maar voor het stukje beweging is zwemmen natuurlijk een hele goeie, goed voor je hele lijf.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:54 schreef Optimizer het volgende:
Alleen meer bewegen is niet voldoende, want dat stopt een keer
Je moet je eet patroon permanent aanpassen
Exact.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Maar voor het stukje beweging is zwemmen natuurlijk een hele goeie, goed voor je hele lijf.
Frequentie en duur zijn natuurlijk key. Ik pak meer dan 7 uur per week. Daarnaast (althans, zo zit ik zelf in elkaar) gaan sporten en bewuste voeding hand in hand.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:30 schreef LXIV het volgende:
Ik zwem 2x per week 45 min.
Maar om gewicht te verliezen zet het niet zoveel zoden aan de dijk. Dan kun het beter stoppen met alcohol en suiker
Helder.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
Probeer niet door te slaan in de hoeveelheid keer dat je gaat. Dit houdt je niet zo lang vol.
Het helpt altijd natuurlijk. Ook omdat je meer spierweefsel krijgt, wat meer energie kost te onderhouden. Maar calorie-inname is de belangrijkste factorquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:35 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Frequentie en duur zijn natuurlijk key. Ik pak meer dan 7 uur per week. Daarnaast (althans, zo zit ik zelf in elkaar) gaan sporten en bewuste voeding hand in hand.
Een combinatie van beiden. 🙂👍quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het helpt altijd natuurlijk. Ook omdat je meer spierweefsel krijgt, wat meer energie kost te onderhouden. Maar calorie-inname is de belangrijkste factor
De een die sport 5x per week, de ander drinkt 5x per weekquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:53 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Lol 5x per week, ben je wel helemaal lekker
Vandaar je username?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:44 schreef aquawoman het volgende:
Ik zwem al een paar jaar 3 a 4 keer per week in het buitenbad als het open is en 2 keer per week in het binnenbad in de winter.(75 minuten per keer). Ik zwem gewoon schoolslag omdat ik met bluetooth waterproof oortjes in zwem zodat het niet saai wordt
Qua postuur zie je van alles in het zwembad, het is juist een plek waar volgens mij weinig geoordeeld wordt. Mensen doen gewoon lekker hun ding en maken zich niet zo druk over anderen.
Top, een bondgenoot!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
HIer ook fanatiek zwemmer. 5 x 25/30 minuten per week.
Tevens doe ik sinds kort nadat ik heb tanden gepoetst en gewassen heb onder de douche 45 seconden ijskoud water pakken.
Ik merk dat ik afval, stress verlies en mij fitter voel.
Same. Voor mij zou het dan zijn om aan mijn cardio te werken zonder mijn lichaam verder te belasten (zoals je bijvoorbeeld met hardlopen wel doet). Maar ik vind het zwembad hier best prijzig... 7 euro per keer. En ik heb al een sportschool + boksschool abonnement dus ik ben al zo'n 70 euro per maand kwijt aan sport.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:42 schreef borisz het volgende:
Zou eigenlijk wel weer willen zwemmen. Niet perse om af te vallen, maar in de sportmix.
Alleen zwembad is niet open op de tijden dat ik kan.
Dus ik ga alleen soms naar het buitenbad en af en toe in een vakantieperiode.
Je moet het ook voor de fun doen he, anders gaat het je tegenstaan. Maar als jij 60 minuten leuk vindt moet je dat zeker doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:40 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Top, een bondgenoot!
Hier vandaag ook weer 55 minuten. Het uur niet vol kunnen maken vanwege een of andere zwemclub die stond te trappelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |