quote:
Are...are you having a stroke?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I näme liäbers es Gipfeli uus mis Chüchichästli.
Boeken hadden een update nodig?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hadden een beetje achterhaald lesmateriaal op de basisschool.
quote:
Keukenkastjesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I näme liäbers es Gipfeli uus mis Chüchichästli.
Tsjonge, wat modern. Wij moesten het doen met kleitabletten #jaloersquote:
Voor het slapen gaan een verhaaltje voorlezen over fucking Ea-nāṣir met zijn waardeloze pisbakkenkoper.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsjonge, wat modern. Wij moesten het doen met kleitabletten #jaloers
Mss ambiëren om hond te worden?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik niet. Helaas geen vaardigheid in.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan een verhaaltje voorlezen over fucking Ea-nāṣir met zijn waardeloze pisbakkenkoper.
Oh god, paniekaanvallen daarover. Alles ontleden en verslagen schrijv beitelenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan een verhaaltje voorlezen over fucking Ea-nāṣir met zijn waardeloze pisbakkenkoper.
Kleitabletten beschrijf je als ze nog zacht zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh god, paniekaanvallen daarover. Alles ontleden en verslagen schrijv beitelen
Dat was een luxe voor de rijke kindjesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kleitabletten beschrijf je als ze nog zacht zijn.
het is er prima weer voorquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, werkdag zit erop. 6842 stapjes dus ik ga weer even de deur uit
Ik heb er al meer dan 2 uur op zitten vandaagquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, werkdag zit erop. 6842 stapjes dus ik ga weer even de deur uit
Ik net 8 uur.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb er al meer dan 2 uur op zitten vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |