Vlam heeft een Gestapo hoofd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
Ik val nooit mensen op hun uiterlijk aan. Ik ga graag een discussie aan. Ik ben bescheiden en ken mijn plaats Victor Vlam valt mensen wel op hun uiterlijk aan. De zelfverzekerdheid van deze amoebe in medialand is stuitend. Dit gedrocht dat met alles wat ik zeg het tegenovergestelde is doet mijn bloed koken. Bijkomend dus dat ik nederig ben ondanks dat ik het absolute tegenbeeld ben qua schoonheid en bakkebaarden.
tong80
Thomas.
Bekijk deze YouTube-video
Hierbij blijft het niet.................Deze is nog erger..........
Waar komt zo iemand plots vandaan![]()
Dat is tegenwoordig geen aanbeveling meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:03 schreef yvonne het volgende:
Hij was al min of meer ontdekt door de heren van VI
Dat programma is niet goed voor je hart hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:23 schreef tong80 het volgende:
Hij vond de Avond Etappe te elitair. Omdat....................Hij het woord 'demarrage' hoorde. En niet uitgelegd werd wat dat betekent. Bestaat de FOK!-knokploeg nog ?
Ik ben sportfreak en alles kijker. Maar types als Roxanne Knetemann trek ik niet. Verder krijg ik een hard-on van Dione de Graaf maar een slappe van haar gedoe met wielrennen. Straks zit ze er weer met schaatsen. Waterpolo af en toe.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat programma is niet goed voor je hart hoor.
Je kan toch gewoon versnelling zeggenquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:23 schreef tong80 het volgende:
Hij vond de Avond Etappe te elitair. Omdat....................Hij het woord 'demarrage' hoorde. En niet uitgelegd werd wat dat betekent. Bestaat de FOK!-knokploeg nog ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |