De Oranjezomer-uitzending escaleert volledig, withete Moszkowicz: ‘Je moet je kop houden!’![AA1JCUGq.img?w=768&h=452&m=6&x=823&y=201&s=99&d=99]()
De sfeer sloeg woensdagavond volledig om tijdens de uitzending van De Oranjezomer. Tafelgasten Gordon (57), Bram Moszkowicz (65) en Victor Vlam raakten in een verhitte discussie, die compleet escaleerde. Het leverde opmerkelijke televisie op bij het programma van SBS6.
Al vroeg in de uitzending krijgen Vlam en Gordon het aan de stok, als Thomas van Groningen de verhoudingen duidelijk maakt. “Jullie hebben problemen met elkaar, en dat heeft ermee te maken dat Victor alles en iedereen – en ook jou een paar keer – heeft kapotgemaakt”, stelt de presentator tegen Gordon. Vlam zou namelijk hebben gesuggereerd dat de zanger een seksuele relatie zou hebben met zijn ‘bonuszoon’ Aman.
“Als je iemand gaat betichten van vermeend seksueel wangedrag, dan is dat een behoorlijke aantijging. Dat gaat grenzen over en dan vraag ik mij af: realiseer je wat je met dat soort uitspraken doet”, zegt Gordon recht in het gezicht van Vlam. Volgens de media-expert liggen zijn uitspraken genuanceerder. Hij stelt dat er op beelden van de realityshow van Gordon opvallend veel fysiek contact is tussen de mannen. Dat suggereert volgens Vlam dat de programmamakers een bepaalde sfeer proberen neer willen zetten 'om spraakmakende televisie te creëren'
“Dat zegt meer over jouw zieke gedachte om daar seks bij te denken", antwoordt Gordon geïrriteerd. Moszkowicz neemt het daarna op voor Gordon, waarna Vlam de persoonlijke geschiedenis van de heren erbij haalt. “Hij heeft jou een grote financiële gunst gedaan - elf jaar geleden - dat speelt hier een rol”, zegt Vlam, die beweert dat Moszkowicz ‘geen neutrale partij is om een oordeel te vellen’.
Vervolgens schiet de vlam écht in de pan. “Gordon heeft mij toen ik diep zat geholpen met een schuldeiser, en ik heb hem tot de laatste cent terugbetaald”, begint Moszkowicz kwaad. ‘Een teken van gebrek aan inhoudelijke argumenten’, zo noemt de voormalig strafpleiter de opmerkingen van Vlam. “Je moet je kop houden”, haalt hij onder meer uit.
https://www.msn.com/nl-nl(...)p-houden/ar-AA1JCX0qIemand de beelden?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !