Zwak acteerwerkquote:Grootste kutfilm ever! Zwak acteerwerk en zeer zwak verhaal, de zombies trekken ook op niks
Zelfs met mijn typtyfuservaring vind ik deze tekst Onnegrijpelijkquote:
Die gingen ook meer om de achterliggende psychologie dan simpele zombie hack 'n slashquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er zit wel wat spanning in toch?
En de ranzigheid in dit deel was wat subtieler vond ik.
Hoiquote:
Ja maar deze mensen gingen voor de hack 'n slash.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gingen ook meer om de achterliggende psychologie dan simpele zombie hack 'n slash
Ze mogen het wel zeggen, maar ik beloof niet dat ik ze serieus neem.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
mense die nied kenne spelle in ut Neejdurlansmoge niks over filums zeggu
Nee hij wilde -0 sterren gevenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Nu snap ik dat meningen verschillen, maar ik vond dit echt een schitterende film en anderen willen min vijf sterren geven ofzo
Moeten ze lekker The Wokking Dead aanzettenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar deze mensen gingen voor de hack 'n slash.
Da's ook meer een soap met zombies eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze lekker The Wokking Dead aanzetten
Eerst even een groentebox bij TGTG halen dan, om te wokkenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze lekker The Wokking Dead aanzetten
ik las het andersquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook meer een soep met zombies eigenlijk.
Maar dat is wel een briljante filmquote:
Ja ik ben daar ook halverwege afgehaakt omdat er niet veel spannends gebeurde en het zichzelf bleef herhalenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook meer een soap met zombies eigenlijk.
Zekers, en alsnog lekker toegankelijk.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zekers, en alsnog lekker toegankelijk.
Heb je Spaced wel eens gekeken?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Als je Shaun nu kijkt heb je zoiets van 'hey die ken ik, en die, en die!'
Daar was ik na een paar seizoenen best wel klaar mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook meer een soap met zombies eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |