Hier ging die gewoon zijn kraam rond en van alles verzamelen weer die vanaf moestquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die hier dus op de ijsbaan staat heeft af en toe een veggiebox, en fruitbox, een veggie en fruitbox, en een 5kg mandarijnen box
Oh misschien halen jouw en mijn ouders het wel bij dezelfde boer trouwensquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doen mijn ouders ook, zit ook een landwinkeltje bij, en wallabies maar die zijn niet om op te eten.
nja, meenemen naar het werk kan welquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitdelen
Doe ik met de aardbeien ook.
Opetenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, ik zou niet weten wat ik met 5 kilo mandarijnen zou moeten doen.
ik zie snijbiet en groene aspergesquote:
Die hebben ze hier ook, de laatste tijd heel vaak (zomervakantie overschot?).quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Bij de AH hebben ze soms (of hadden ze?) van die netjes met restjes voor een euro, maar tegen de tijd dat ik boodschappen doe zijn die weg. Heb er een keertje eentje gehad met allemaal tomaten en komkommers erin, en er lag er eens eentje met allemaal ui
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh misschien halen jouw en mijn ouders het wel bij dezelfde boer trouwens
Hadden ze een paar jaar eerder moeten zijnquote:
*sad wheeps*quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze een paar jaar eerder moeten zijn
De mijne gaan naar de Klomperhoek in Lunteren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is meer richting Ede dacht ik.
Boerderij van Steenbergen.
Da's wel een eindje weg voor ze dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mijne gaan naar de Klomperhoek in Lunteren.
28 Days en Weeks zijn toch ook geen gore zombiefilms, hadden ze kunnen wetenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gisteren naar 28 Years Later geweest. Zombiefilm. Maar ik heb bijna zitten janken. Het was meer een drama en dat had ik totaal niet verwacht, en als ik zo de recensies lees was ik niet de enigeMensen die helemaal pissig zijn omdat ze dus een gore zombiefilm hadden verwacht
![]()
Ik vond hem prachtig.
never underestimate an 80yo on an e-bikequote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's wel een eindje weg voor ze dan?
Het zijn gepensioneerden, die rijden gerust 300 km voor een 'koopje'quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's wel een eindje weg voor ze dan?
Nou ja, er zit wel wat spanning in toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
28 Days en Weeks zijn toch ook geen gore zombiefilms, hadden ze kunnen weten
quote:Weet niet eens waar ik moet beginnen, wat een bagger film, totaaal niet hetzelfde als de vorige films,dat was een van de redenen waarvoor wij dus naar de bios zijn geweest.
Saai, langdradig en alles behalve horror. Heb in die 1 uur en 55 minuten geen een schrik moment gehad maar meer wtf momenten. Na afloop waren wij zeker niet de enige die zo dachten, aangezien de rest van de zaal na afloop ook hopeloos hun hoofden schudde.
Als het kon zou ik -0 sterren geven.
quote:Net gekeken .
Slaat helemaal nergens op totale tijd verspilling
Jaren uitgekekrn aar een derde deel en dan krijg jredeze saaie troep.
Onnegrijpelijk dat dit de zelfde regisseur is als eerste deel.keek hier zo naar uit.maar bij de,e troep was kaarsk snel uit
Zwak acteerwerkquote:Grootste kutfilm ever! Zwak acteerwerk en zeer zwak verhaal, de zombies trekken ook op niks
Zelfs met mijn typtyfuservaring vind ik deze tekst Onnegrijpelijkquote:
Die gingen ook meer om de achterliggende psychologie dan simpele zombie hack 'n slashquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er zit wel wat spanning in toch?
En de ranzigheid in dit deel was wat subtieler vond ik.
Hoiquote:
Ja maar deze mensen gingen voor de hack 'n slash.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gingen ook meer om de achterliggende psychologie dan simpele zombie hack 'n slash
Ze mogen het wel zeggen, maar ik beloof niet dat ik ze serieus neem.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
mense die nied kenne spelle in ut Neejdurlansmoge niks over filums zeggu
Nee hij wilde -0 sterren gevenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Nu snap ik dat meningen verschillen, maar ik vond dit echt een schitterende film en anderen willen min vijf sterren geven ofzo
Moeten ze lekker The Wokking Dead aanzettenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar deze mensen gingen voor de hack 'n slash.
Da's ook meer een soap met zombies eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze lekker The Wokking Dead aanzetten
Eerst even een groentebox bij TGTG halen dan, om te wokkenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze lekker The Wokking Dead aanzetten
ik las het andersquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook meer een soep met zombies eigenlijk.
Maar dat is wel een briljante filmquote:
Ja ik ben daar ook halverwege afgehaakt omdat er niet veel spannends gebeurde en het zichzelf bleef herhalenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook meer een soap met zombies eigenlijk.
Zekers, en alsnog lekker toegankelijk.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zekers, en alsnog lekker toegankelijk.
Heb je Spaced wel eens gekeken?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Als je Shaun nu kijkt heb je zoiets van 'hey die ken ik, en die, en die!'
Daar was ik na een paar seizoenen best wel klaar mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook meer een soap met zombies eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |